“Mycket bra”

Boka bord
mån 10/5
20:00
Rankad som nr 1 av 4 Restauranger i Hyllinge
Beskrivning: Hemlagad sydostasiatisk mat på ärliga råvaror. Helt enkelt, mat värd en omväg! Varmt välkommen och smaklig måltid.
Omdömet skrevs 28 oktober 2017 från mobil enhet

God mat, fräsch miljö. Restaurangen ligger i en gammal affärslokal och kan lätt hamna lite i skymundan. Dock när man väl kommer in i lokalen blir man inte besviken och deras lunchbuffé rekommenderar jag varmt. Trevligt bemötande från personalen i en lugn och harmonisk miljö. Jag återkommer gärna hit.

Tack Skyddsvakt

Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Var här med mannen. God mat och många olika valmöjligheter i buffén . Fyllde på med ny mat hela tiden.
Trevlig lokal och plus för gardinerna mellan borden så det blev lite avskildhet

Tack kristinawilhelminab
Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Varit här flera gånger , både med vänner och familjen. God buffé i mysig miljö. Allt till bra pris. Lär återkomma !

Tack ulleberg13
Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Lunch idag med familjen, 10 personer. Allt från bokning till betalning gick super. Mysig miljö, mysig musik i bakgrunden, supergod mat, något för alla och inte minst trevlig och välkomnande personal.

Datum för besöket: september 2017
Tack Hexiline
Omdömet skrevs 3 juli 2017 från mobil enhet

Lunchställe med design och god asiatisk mat. Skulle rate:a 4+ om det gick. Bra service, snygg design och inredning och framför allt god mat som känns fräsch. Inte alltid man får det på ett lunchställe.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Jonathan I

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Hyllinge tittade också på

Besökt Linnea & Basilika Hyllinge? Berätta vad du tyckte!