“Supertrevligt och gott”

Kök: Franskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 8 februari 2017 från mobil enhet

Boka och ät där. Härligast om man får bord på verandan. Fantastisk mat och härlig service. Har ätit här flera gånger!

Tack Ingela G

Omdömet skrevs 27 februari 2016

Den här restaurangen serverade de godaste maten vi någonsin ätit. Det var vackert upplagt och så oerhört gott - ja man ville slicka tallriken! :) Vi reser mycket och har varit på x antal restauranger i världen. Servicen var också outstanding. Rekommenderas varmt - boka bord i förväg. Mycket prisvärt

Tack KjerstinAdelMalmborg
Omdömet skrevs 18 februari 2016 från mobil enhet

Pittoresk restaurang med väldigt god mat. Satt ute på verandan. Bordet var inte klart när vi kom så då bjöd de på ett glas champagne medans vi väntade! Mycket god mat! Fisk är fantastiskt att äta på denna restaurang och på ön över huvudtaget. Mycket bra service, lugn men uppassande. Fick ett glas rompunch efter maten.

Tack Ingela G
Omdömet skrevs 9 november 2014

Rätterna var mycket dekorativt upplagda. Personalen mycket trevlig. Väldigt mysig och romantisk atmosfär. Gedigen vinkällare och ägaren kunde sina viner.

Vi provade oxfile, ankbröst och lamb racks. Som desert åt vi tre sorters choklader och glace au four.

Oxfile och ankbröst bestod av små portioner av brocolli med getost, fylld tomat, majspurre, morotskaka, olivpotatis m fl. Smakerna i alla små bitarna var lite smaklösa. Jag hade förväntat mig en mer smakexplosion i munnen, men upplevelsen blev lite fadd. Köttet var dock mycket mört och perfekt medium och rare som vi hade bestämt.

Lamb Rack bestod av sex bitar. Tyvärr hade de otroligt mycket salt på sig. Vi fick säga till och de gjorde helt nya. Bra service, men de borde inte varit så salta från början. Dessutom glömde de säga till att benen (som man håller i) var stekheta, vilket resulterade i att vår son brända flera av sina fingrar och fick vattenblåsor.

Bra restaurang, men inte bland de top fem.

• Atmosfär
2  Tack MonyPony
Omdömet skrevs 30 juni 2013

Mycket trevlig personal och avslappnad stämning. Maten höll god standard om än inte tillbehören var riktigt lika goda som huvudråvaran i rätten. Stora portioner så man gick inte hungrig därifrån.

• Atmosfär
Tack Jas8485

Resenärer som tittade på L'Auberge Gourmande tittade också på

Grand Case, Saint-Martin

Besökt L'Auberge Gourmande? Berätta vad du tyckte!