“Beautiful Paradise on Montserrat British West ...”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Passport7 ...
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 28 december 2017 för en vistelse i december 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: december 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
dec 29 2017
Thank you for your kind words. We are very thankful to have met you and to have been able to provide you at a safe place to stay until you reconnected with your family in Montserrat. We truly appreciated your care for the property, generosity and understanding. We look forward to your return. Please keep in touch.
Beamsville, Kanada
Omdömet skrevs 7 april 2015 för en vistelse i november 2014
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: november 2014
Resegrupp: Make/partner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera