Omdömet skrevs 21 januari 2018

Vi blev uppgraderade till en svit som var jättefin och vi hade fin utsikt. Nära till restauranger och till havet med jättefint bad.
Mitt emot finns 2 butiker som har dygnetruntöppet.
Frukosten var riktigt dålig och med otrevlig personal. Den stängde halv 10 nyårsdagen trots att receptionen sagt att den stängde 10. De tog in allt exakt på minuten och jag försökte ta en sked när de började packa in. Det fick jag inte! Kl var halv 10, ingen sked! Marmeladen tog slut dag 2. Vi bodde 7 dagar och det kom aldrig någon ny. Sista dagarna fanns inget smör heller.

Tips för att välja rum: Högt upp ser du fint över havet.
  • Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Ulrika S
Omdömet skrevs 31 december 2017 från mobil enhet

Vi bodde här i två omgångar.
Första nätterna i den nyare delen av hotellet, South Tower. Precis när man kom in i lobbyn luktade det fukt/ mögel men den lukten försvann sedan. Rummet var fint och fräsch toalett. Rummet hade heltäckningsmatta vilket inte jag tycker är så fräscht men det är ju så att det ska vara så i vissa länder. Det kändes som om man inte bytt sängkläder då det var lite skrynkligt i sängen men dom var bytta. Det fanns micro och kylskåp, dock fungerade inte kylskåpet och det var varmt. Men det fanns vatten och kaffe att göra i ordning.
Balkongen var liten men hade utsikt över vattnet, vi bodde på 7:e vån. Det var prisvärt för två dagar.

Andra omgången hamnade vi i den ”gamla” delen där var det mer slitet och badrummet var litet med en toalett som spolade hela tiden och en vägg fast dusch där vattnet hamnade på golvet utanför duschen. Balkongen var större och det fanns bord och 2 stolar. Kändes inte alls lika prisvärt för 4 dagar.

Frukosten var lite enklare med flingor, mjölk, kaffe, toast, smör, marmelad och sötsaker mm.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack lenat265
Omdömet skrevs 27 februari 2017

Helt ok hotell med bra läge. Endast två kvarter bort ligger en beach som vi tyvärr inte hann utnyttja. Flertal restauranger på promenadavstånd.
En kort visit i tjänsten så hann inte utforska rekreationsmöjligheterna men rum och frukost får godkänt.

• Bodde här: november 2016, reste i arbetet
Tack Marko V
Omdömet skrevs 19 februari 2017

Hotellet passade oss perfekt. Bra rum, bra frukost, gick bra att bada i poolen. Fint gym med nya fina maskiner.
Det var bara två kvarter till närmaste badstrand. Bra affär alldeles utanför hotellet. Nära till många restauranger.

Tips för att välja rum: Rummen inåt poolen är bäst tycker jag. Sedan finns det dyrare rum med riktig havsutsikt.
  • Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Peter Å
Omdömet skrevs 10 februari 2017 från mobil enhet

Ett OK medelklasshotell med stora rum. Hotellet har nog delvis genomgått en renovering, eftersom sängar, tv, hissar och WiFi är i prima skick. Frukostbuffén som ingår i priset var dessvärre inte så rolig, bara söta och fiberlösa saker att äta. Vanligt svart te var slut så vi fick hålla tillgodo med ett koffeinfritt alternativ. Personalen är snabb och vänlig. Däremot är det en enerverande slentrianmusik i lobbyn och vid poolområdet.

Bodde här: februari 2017
Tack Lennart J