Curio.com
  • Frukost ingår
Grand Bahia Principe Jamaica(Runaway Bay)(Mycket prisvärt!)
BahiaPrincipe
  • Frukost ingår
Club Ambiance(Runaway Bay)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Cardiff Hotel & Spa(Runaway Bay)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Holiday Haven Condo Resort(Runaway Bay)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Guest House Villa Mishkan(Runaway Bay)(Mycket prisvärt!)
Jewel Runaway Bay Beach & Golf Resort(Runaway Bay)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Franklyn D. Resort & Spa(Runaway Bay)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Luxury Bahia Principe Runaway Bay(Runaway Bay)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
Omdömet skrevs 14 maj 2017

Ett verkligt trevligt hotell med den mesta man ka önska med all inclusive.
Det fanns alltid någon vilsäng efter de tre små konstgjorda vikarna att ligga och njuta av solen eller läsa en god bok.
Trevligt också med lokal band som spelande reggae varje eftermiddag vid poolkanten.

Tyvärr blåste det lite för mycket när vi var där så vi kunde inte snorkla så mycket som vi tänkte göra. Men med 30 grader i vattnet kunde vi bada oavbrutet på de konstgjorda stränderna.
Rummet var bra och rent med en liten balkong mot havet, perfekt att sitta på eftermiddagen och ta en drink och njuta av solnedgången.
Jättetrevlig personal , alla från städningen, restaurang/baren till reception.

Tips för att välja rum: Kan vara läge att få rum en bit ifrån scenen vid poolen där det är disco med hög volym fram till sena natten.
  • Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack mike552013
Omdömet skrevs 7 november 2016

All inclusive resort med lite mindre att välja på, men det som fanns var otroligt gott. Jättetrevlig underhållning varje kväll, men om det inte hade funnits hade det blivit lite tråkigt.
Bodde i bungalow som var ganska mysig, men rätt så sliten. Strategisk ställe för utflykter till Kingston och Nine Mile.

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Oddbjørn F
Svar från företaget:Svarade 16 december 2016

Dear Guest,

we thank you for your positive review, we are glad that you had a great time at our hotel. hope to see you soon.

Sincerly,

Omdömet skrevs 28 februari 2016 från mobil enhet

Var här med familjen (barn över 20) i februari 2016.
Rätt trevligt ställe men eftersom det ligger lite avsides så finns det ingenstans att ta vägen till fots. Man tröttnar rätt fort på de tre små stränderna och den lite krystade underhållningen som anordnas.
På plussidan är att det alltid finns lediga solstolar, ingen trängsel när man ska bada och sola. Rent och snyggt. På minussidan: Buffén en smula enahanda.

Bodde här: februari 2016, reste med familjen
Tack Addi_9
Omdömet skrevs 17 februari 2016 från mobil enhet

Vi var här två veckor i jan-feb. Bodde i mysig bungalow. Rent och fint överallt. Härlig trädgårdsmiljö. Bungalowen städades o byttes handdukar i varje dag. Frukost, lunch och middags-bufféerna var fräscha, med mycket att välja emellan. Fanns även två a la carte restauranger med riktigt bra mat, dock var dessa endast öppna under kvällstid och krävde bordsbokning. Vi gillade den familjära stämningen på hotellet där många ur personalen var väldigt goa o trevliga. Vädret under våra två veckor var blandat, ömsom mulet och en del regn men också fantastiska dagar med blå himmel och solsken! Tips!: Om ni väljer bungalow, se till att få bo i mitten av området. Tyst och lugnt där!

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Malin I
Omdömet skrevs 11 februari 2016 från mobil enhet

Underbar personal. Mr Errol Parker som putsar o fejar och håller rent runt matsalen ska ha högsta betyg för väl utfört arbete och ett underbart leende. Stranden är lång och gott om plats och många solstolar. Tyvärr är badet inte bra. Grumligt vatten. Vuxenpoolen lugn o harmonisk. Maten underbar och båda à la carte restaurangerna får höga betyg för mat o service. Bufférest. Mycket varierat utbud och vällagat. Allt hade varit på topp OM vi inte bott o dubbelrum 602. Där var. Mörkt som en grotta och luktade konstigt. Utanför mot mainstreet var ett stort tält uppspänt som höll gudstjänster varje kväll o natt fram till 02 - 04. Inte mkt sömn för oss...

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Berit N