Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
36 personer tittar på det här hotellet
Expedia.com
445 US$
View deal
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-01
Booking.com
468 US$
View deal
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-25
Trip.com
470 US$
268 US$
View deal
SPARA 202 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-30
Agoda.com468 US$
Hotels.com445 US$
Hurb470 US$
Visa alla 17 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (4 085)
Filtrera omdömen
4 085 resultat
Medlemsbetyg
2 645
862
358
108
112
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
2 645
862
358
108
112
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 4 085 omdömen
Omdömet skrevs 8 januari 2017

Har bott på en mängd anläggningar som denna och den här står sig mycket väl i konkurrensen. Läget är väldigt bra, om än rätt så långt från downtown Negril. Även resan från flygplatsen tar ett par timmar, så jag rekommenderar att man bokar taxi redan hemifrån, då man är riktigt trött efter lång flygresa. Stranden är helt underbar, och en av de bästa jag någonsin legat på. Härlig sand och fantastiskt fint vatten. Det negativa är, som vanligt den, brittiska gästkolonin, som är uppe väldigt tidigt för att boka solstol. Räkna med att gå upp vid 05.15-05.30 för att få tag i solstolar. Vill Ni ha lugn och ro, så boka en bit från den bar som ligger precis vid poolområdet på väg till stranden. Tillhåll för de törstigaste och skränigaste gästerna. Vi bodde i ett swimup rum. Trevligt och gemytligt, men rätt så litet. Badrummet otroligt litet för ett hotell av denna klass. Dessutom svänger dörren inåt, vilket gör badrummet för trångt för två pers samtidigt, om nu inte den ena kliver in i duschen. Städningen utmärkt om än sent utförd. Ibland fick vi städat vid 16-17 tiden. Då kommer vi till mat och restauranger. Stort plus för den coffeeshop, som finns i lobbyn. Urgott kaffe, läckra smoothies, bakverk & mjukglass. Blev minst två besök per dag. Extraplus för underbara Paula som jobbar här. Otroligt trevlig!! Den italienska restaurangen var riktigt bra. Brukar vara tveksam på italiensk mat på dessa anläggningar, men här var den utmärkt. Carbonaran exakt som den skulle, med pancetta, äggula, svartpeppar & färskriven parmesan. Finfin bläckfisk i sitt bläck. Läcker minestronesoppa. Fyllig lins & kikärtssoppa med tryffelolja. Spännande och otroligt god livornesisk fisk & skaldjursragu. Tenderloin med parmesanpotatismos & gorgonzolasås kronan på verket. Alla efterrätterna goda. Restaurang Ackee serverar karibisk mat, och även här var det jättegott. Bra ställe att testa ackee & saltfish. Väldigt god red snapper med ärtsås. Garfield Beach House har jättegod lunch varje dag. Roligaste är deras grilldagar (missa inte jerkpork med rice&peas) och deras burgerboutique. Finns även en kvällsmeny, men den är inte värd ett besök.. Skall vara lite mellanöstern/libanesiskt, men kunskapen räcker inte till. Inte dåligt, men tyvärr inte heller bra nog för ett besök kvällstid. Låt detta bli ert lunchställe. Huvud/bufférestaurangen är ojämn. Frukosten liten och bra, men enahanda. samma utbud varje dag i 14 dagar är ej optimalt. Lunch testade vi inte, men det var många som åt. Middagarna har alltid ett tema. På onsdagar är det middag på beachen och den är fantastisk. Oxsvansragu. Escovitched fish. Getcurry. Jerkkyckling & jerkpork. Mycket lokalt och mycket gott. Missa inte Coconut drops på efterrättsbordet. Beroendeframkallande. Övriga kvällar har restaurangen olika teman. Har svajade det. Allt från jättegod mexikansk kväll via en hyfsad fransk kväll till en HELT misslyckad spansk kväll. Köket bör fokusera på det man gör bra, och inte sväva ut och laga mat man ej behärskar. Som Ni ser skriver jag mycket om maten, vilket beror på att jag själv jobbar som kock/kökschef sedan 35 år. Hotellet F & B manager är en helt underbar man från Kanada, vid namn William. Prata gärna med honom. Han är stor Toronto Maple Leafs fan. Hotellpersonalen i stort är otroligt vänlig. Vill Ni äta god grillad languster, så snacka med Claire på guestrelations. Hon vet ett toppställe. Hon kan även fixa så Ni kan boka det VIP paket man kan ha på hemresan. För 30 dollar, så får man efter incheckning en fasttrack genom säkerhetskontrollerna. Sparar otroligt mycket tid och går enormt smidigt. Om jag åker tillbaka till Negril så är detta definitivt det ställe som jag kommer att bo på.

Rumstips: Ta absolut ett rum med Swimup, trots att dessa rum är relativt små. Jätteskönt att ta ett dopp på eftermiddagen i det riktigt svala vattnet.
Datum för vistelsen: december 2016
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
2  Tack michaelbaeckman
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
KarismaHotelsResorts, General Manager på Azul Beach Resort Negril by Karisma, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2017
Google-översättning

Dear Michael B,

Thank you for your recent stay at Sensatori Jamaica by Karisma and sharing your experiences.

We take pride in offering the highest level of service and we always want our guests to feel welcome. Please accept our sincere apologies for the areas that fell short of expectations.

However, thanks for mentioning the great work that our employees do to make your experience something unique, our mission is to make every stay as close to perfection as possible.

I hope you decide to visit us again and we will surpass your expectations with our Gourmet Inclusive Experience.

Best Regards,
Jesús Cardoso
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 maj 2016

Fantastiskt hotell med väldigt bra läge vid Seven Mile Beach. Personalen erbjöd den bästa servicen du kan tänka dig. Speciellt tack till Odane som jobbar i Main bar och Garfields bar. Du gjorde vår semester oförglömlig. Vi kommer tillbaka i december.

Datum för vistelsen: mars 2016
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
1  Tack nicklasw2015
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 februari 2016 från mobil enhet

Vi kan varmt rekommendera detta hotell. Fräscha rum och bra variation på restauranger av god kvalitet. Underhållningen på kvällarna höll toppklass med olika typer av coverband. Hotellet är beläget i slutet av 7 mile beach vilket var positivt då det var lugnare och lite mer avskilt från de större hotellen //Paul & Maria

Datum för vistelsen: februari 2016
Restyp: Reste som ett par
1  Tack paulaF8128IW
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 december 2015 från mobil enhet

Besökte detta hotell i en vecka i början på december med min man. Otroligt trevlig och tillmötesgående personal. Fräscht hotellområde som kändes betydligt lyxigare än andra hotell vi åkte förbi. Stranden var perfekt, fanns alltid solbäddar. Kändes väldigt skyddat då vakter ständigt fanns på plats vilket kändes tryggt. Inga jobbiga försäljare utan om det gick förbi några så höll de sig längst nere vid strandkanten och kom inte fram till dig även om du ville köpa något utan man fick gå fram till dem vilket är att föredra.

Maten höll en mycket bra standard. Fanns olika restauranger att välja på. Huvudrestaurangen hade olika teman på kvällen vilket skapade variation. Ingen reservation krävdes på övriga restauranger vilket var skönt. En sak vi irriterade oss på var att min man inte fick gå in och hämta mat på frukosten en dag för att han hade tröja utan ärmar på sig. Däremot fick jag hämta mat åt oss och jag hade också linne på mig. På grund av hygienskäl sa de, men vet inte vad det var för skillnad på oss egentligen. Jag hade förstått om båda hade blivit nekade. Hade varit förståeligt.
I övrigt använde de sanitiser väldigt mycket (när man skulle äta fick man alltid sanitiser först) vilket är ett stort plus.
Sedan störde vi oss också på att man varje gång man skulle äta var tvungen att uppge sitt rumsnummer och efternamn. Hade räckt med rumsnummer men istället fick vi stå och bokstavera efternamnet flera gånger per dag.
Ett tips om man vill vara extra romantisk är att prova candle lit dinner on the beach. Kostade ca $200 extra men var verkligen värt det!! Även om det låter kliché så var det romantiskt!

Rummen var fräscha och välstädade men luktade mycket fukt. Har en känsla av att ventilationen i badrummet inte fungerade alls.

I helhet är vi nöjda med resmålet och även hotellet.

Datum för vistelsen: december 2015
Restyp: Reste som ett par
1  Tack aidht89
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 21 januari 2020

Datum för vistelsen: januari 2020
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
anna pegler, General Manager på Azul Beach Resort Negril by Karisma, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2020
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen