Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
36 personer tittar på det här hotellet
Expedia.com
434 US$
View deal
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-15
Booking.com
410 US$
View deal
Trip.com
458 US$
267 US$
View deal
SPARA 191 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-14
Hotels.com434 US$
FindHotel290 US$
Prestigia.com458 US$
Visa alla 16 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (4 105)
Filtrera omdömen
4 106 resultat
Medlemsbetyg
2 661
863
360
108
114
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
2 661
863
360
108
114
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
510 av 4 106 omdömen
Omdömet skrevs 25 december 2015 från mobil enhet

Besökte detta hotell i en vecka i början på december med min man. Otroligt trevlig och tillmötesgående personal. Fräscht hotellområde som kändes betydligt lyxigare än andra hotell vi åkte förbi. Stranden var perfekt, fanns alltid solbäddar. Kändes väldigt skyddat då vakter ständigt fanns på plats vilket kändes tryggt. Inga jobbiga försäljare utan om det gick förbi några så höll de sig längst nere vid strandkanten och kom inte fram till dig även om du ville köpa något utan man fick gå fram till dem vilket är att föredra.

Maten höll en mycket bra standard. Fanns olika restauranger att välja på. Huvudrestaurangen hade olika teman på kvällen vilket skapade variation. Ingen reservation krävdes på övriga restauranger vilket var skönt. En sak vi irriterade oss på var att min man inte fick gå in och hämta mat på frukosten en dag för att han hade tröja utan ärmar på sig. Däremot fick jag hämta mat åt oss och jag hade också linne på mig. På grund av hygienskäl sa de, men vet inte vad det var för skillnad på oss egentligen. Jag hade förstått om båda hade blivit nekade. Hade varit förståeligt.
I övrigt använde de sanitiser väldigt mycket (när man skulle äta fick man alltid sanitiser först) vilket är ett stort plus.
Sedan störde vi oss också på att man varje gång man skulle äta var tvungen att uppge sitt rumsnummer och efternamn. Hade räckt med rumsnummer men istället fick vi stå och bokstavera efternamnet flera gånger per dag.
Ett tips om man vill vara extra romantisk är att prova candle lit dinner on the beach. Kostade ca $200 extra men var verkligen värt det!! Även om det låter kliché så var det romantiskt!

Rummen var fräscha och välstädade men luktade mycket fukt. Har en känsla av att ventilationen i badrummet inte fungerade alls.

I helhet är vi nöjda med resmålet och även hotellet.

Datum för vistelsen: december 2015
Restyp: Reste som ett par
1  Tack aidht89
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 21 januari 2020

Datum för vistelsen: januari 2020
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
anna pegler, General Manager på Azul Beach Resort Negril by Karisma, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2020
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 januari 2020

Datum för vistelsen: december 2019
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
anna pegler, General Manager på Azul Beach Resort Negril by Karisma, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2020
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 januari 2020

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
anna pegler, General Manager på Azul Beach Resort Negril by Karisma, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2020
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 oktober 2019

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
KarismaHotels, General Manager på Azul Beach Resort Negril by Karisma, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2019
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen