3 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-07-03
Boka nu, betala på plats
Priceline79 US$
Orbitz.com63 US$
eDreams79 US$
Omdömet skrevs 6 april 2017 från mobil enhet

Mikey som har hand om solstolar och strand är ovärderlig. Man känner sig så trygg när han jobbar . Ser till att ingen försäljare kommer upp på hotellets strand. Kung mikey!! Blev Väldigt !!trött på kyckling och fisk efter en vecka . Tyckte nästan luncherna var bättre .Underbart läge på seven mile Beach!!! Underbara människor i avslappnad miljö . Havet ljummet och klart .stora fina rum förvånansvärt bra tryck i duscharna . Kan absolut rekommendera detta hotell . Men räkna med att äta ute några kvällar

Datum för vistelsen: april 2017
Tack annetheo
Omdömet skrevs 4 januari 2017

Upplev Negril från strandkanten på Legends Resort. Ett familjärt, mindre resort men med hög servicenivå. Du får aldrig den svulstiga hotellkänslan utan blir hej och du med personalen - sånt gillar jag. Vi körde all inclusive vilket jag inte ångrar. Förstklassig frukost med omelett eller stekta ägg tillredda a la minute. Personalen fyllde på kaffet under frukosten och vi bara njöt. Lunch och middag rena hälsomaten med kyckling, grytor, ris, bönor, mycket ångkokade grönsaker. Jag och min tonåring gillade det helskärpt - hur mycket kan man variera en buffé egentligen. Och för detta pris?
Rummet finfint med uteplats. (vi hade betalt extra för att vara på havssidan om vägen) Lugnt på kvällarna med grodor och på morgonen var det fågelsång. Härlig mix av folk på hotellet - vi träffade fransmän, kanadensare, Texas-bor, italienare, holländare - några svenskar. Vi är mycket nöjda!

Rumstips: Betala extra för seaside.
Datum för vistelsen: december 2016
Tack Kristina G
Omdömet skrevs 11 juli 2016

Litet mysigt hotell som ligger direkt på den vackra Seven mile beach. Hotellet skulle kunna få toppbetyg om några enkla åtgärder görs. Borden i restaurangen är rangliga och bör fixas till eller helst bytas ut. Lite mer val av pålägg till frukost, det fanns inte ens ost till mackorna. Sängen jag låg i vår så hård att jag trodde att jag brutit revbenen under natten, varje natt... Det positiva var att man bodde precis på stranden och att det var väldigt mysigt runt hotellet, stora rum och rymliga balkonger där allt var rent ovh snyggt. Maten var hemlagad och god men lite väl dåligt utbud. Wi-fi som var väldigt bra och gratis på hela hotellet samt på stranden. Trevlig och hjälpsam personal som ställde upp och fixade en "tårta" till min 50 årsdag.

Datum för vistelsen: januari 2016
2  Tack Louise N
Omdömet skrevs 4 mars 2016 från mobil enhet

Det lilla hotellets läge är perfekt vid den långa och underbara stranden med närhet till bad i det gudomliga havet. Varje kväll kan man skåda magiska solnedgångar från hotellets veranda. Maten är enkel Jamaicansk husmanskost, kunde kanske vara lite mer variation. Om man tycker att maten är högst prioriterad på en resa och man vill betala betydligt mer ska man nog välja ett annat hotell. Rummen rymliga och sköna sängar. Trevlig personal.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack elisabet163
Omdömet skrevs 28 januari 2016

Har varit på Legends en vecka i januari 2016. Att kalla detta allinclusive är ett stort skämt. Till lunch och middag finns två alternativ varav det ena i regel är kyckling o det andra en torr fisk, till det serveras mos eller ris. Det fanns pommes ibland på lunchen men aldrig på middagen, jag har varit på väldigt många allinclusive-semestrar och är inte kräsen, men för första gången gick jag på restaurang och åt fast jag hade betald middag på hotellet. Efterrätten är en liten kakbit som ser lika ut varje dag...ingen färsk sallad till någon måltid. På frukost kan du få omelett eller ett stekt ägg om du orkar stå i kö o vänta på att EN människa står o steker ägg en o en i taget till varje gäst..tar sin tid....kokt ägg finns ej....enda pålägget till smörgåsen är söt marmelad....en i vårt sällskap tog lite ost på sin smörgås en morgon från byttan som hon som stekte ägg o omelett använde, men det var inte ok...dagen efter var byttan med ost gömd bakom så man inte kunde ta ost....I övrigt ett bra hotell med ett bra läge direkt på stranden, rummen helt ok. Trevlig personal förutom någon enstaka riktigt otrevlig...Kan rekommendera hotellet men skippa allinclusiven....

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack Maya1827