“Stor besvikelse”

Rankad som nr 11 av 215 Restauranger i Negril
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Hade sett fram mot denna restaurang då vi var här för 2 år sedan och då var vi här 3ggr. Bästa restaurangen i Negril. Nu hade de byggt ut och hade rockband i den tidigare så mysiga trädgården. Servicen var urdålig och allt på den lilla menyn fanns inte. Våra vänner åt hummer och den var god men vi åt jerk chicken resp. någon jerkfisk.
Båda rätterna var torra och tråkiga och det sämsta på 2 veckor i Negril.

Datum för besöket: januari 2018
Tack lisbethcitra

Omdömet skrevs 24 februari 2017 från mobil enhet

Grillad hummer och Jerk hummer - båda helt fantastiska! Familjärt och bra service, vi var otroligt nöjda, bästa restaurangbesöket under vår semester i Negril!

Datum för besöket: februari 2017
Tack Erika E
Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Åk hit för hummern (grillad eller jerk) och kycklingen (Devils Chicken). Det är 100% värt det. Suveränt gott. I hummer portionen får man 2 hela humrar.

Datum för besöket: december 2016
Tack Alf12345
Omdömet skrevs 20 januari 2016 från mobil enhet

Underbart ställe strax utanför de vanliga turiststråken. Charmigt litet ställe med fantastisk mat. Reaggy musiken i bakgrunden gjorde njutningen extra bra.

Datum för besöket: januari 2016
1  Tack lisbethcitra
Omdömet skrevs 7 januari 2016 från mobil enhet

Ska inte skryta om det stället precis, låg långt ifrån Negril beach.
Maten kostade lika mycket som Taxin hit.
Maten var god men tog tid på sig att tillagas fast vi var ensamma på restaurangen.

Datum för besöket: januari 2016
Tack Jesper B

Resenärer som tittade på Murphy's West End Restaurant tittade också på

Negril, Westmoreland Parish
Negril, Westmoreland Parish

Besökt Murphy's West End Restaurant? Berätta vad du tyckte!