Omdömet skrevs 27 april 2016

Skulle lätt kunnat stanna längre på denna resort med extra allt, Maten servicen
trivsamma omgivningar fantastisk strand med underbart klart vatten och med många aktiviteter som ingår .
Allt med jamaicansk charm och vänlighet

• Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Boddo56
CouplesSocialMgr, Public Relations Manager på Couples Negril, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2016

Hi Boddo56,

Thank you for your feedback and we look forward to having you return soon.

Regards,

Omdömet skrevs 30 januari 2016

Vi kom till detta resort efter en vecka semester i Montego Bay. Vi välkomnades med ett glas bubbel i receptionen samtidigt som vi checkade in. Rummen var rymliga och det kändes fräscht, ljust och rent. Flera restauranger på området, en bufférestaurang där man åt frukost varje dag samt lunch och middag om man ville det. Här var det även underhållning på kvällen. Vi gillade den bokningsbara restaurangen samt den asiatiska restaurangen bäst. Det fanns även en italiensk restaurang som vi inte fick någon jättebra känsla av. Ska dock säga att om man vill äta en snabb lunch vid stranden så är deras grill, kanon, jättegoda hamburgare. Underhållningen var bra och varierande, det höll på senare än vad vi var vana vid från Montego Bay. Det fanns cocktailkvällar, ostprovning, bonfire mm som anordnades av hotellet Hotellet har en "No tippning policy" vilket vi tyckte var skönt, det var en mycket bra service överallt ändå både på restauranger barer och städning. Varje kväll var det någon som bäddade upp sängen samt bytte ut blöta handdukar mot torra. Stranden var fin och det gick att promenera en bra bit, det var inga problem att få solstolar. Skugga däremot fick man söka under träden, det är bara att planera hur solen rör sig när man kommer ut till sin solstol på morgonen. Betyget på sovkvalité blev en 4 på grund av att vi tyckte sängarna var lite hårda, annars tyst och lugnt på natten.

• Bodde här: januari 2016, reste som ett par
1  Tack mulle121
Omdömet skrevs 22 november 2015

Längtar tillbaka till detta hotell, som inte är ett lyxhotell, men som har så mycket annat som inte direkt går att peka på. Rummen är ganska enkla, men trivsamma.
Maten fantastisk med flera mycket bra restauranger,generös minibar,många aktiviteter.
Mycket serviceinriktad personal och hotelledning som sätter en speciell prägel på hela anläggningen, som är belägen direkt vid stranden.

• Bodde här: december 2014, reste som ett par
Tack Lemon48
CouplesSocialMgr, Public Relations Manager på Couples Negril, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2015

HI Lemon48,

Thank you for your review and we look forward to hosting you again in the future.

Regards,

Omdömet skrevs 9 februari 2015

Har precis kommit hem från 2 underbara veckor på Cuoples. Det är den bästa resort jag bott på, vi var 2 par som önskat bo på 3 våningen nära varandra och det fick vi, bodde i block 3 som var nyrepat. vi hade trädgårdsutsikt som var mycket trevlig med massa fåglar som kvittrade för fullt och var väldigt grönt och fint. Nära till stranden och restaurangerna samt gymmet.
Stranden var fantastisk rent och fin med alldeles turkost klart vatten. Flaggsystemet med den röda flaggan när man ville ha något från baren var mycket bra och väl använd av oss.
All mat och dryck var mycket bra och det var inget problem att få bord. Hela anläggningen är väldigt vacker.
Det fanns en massa saker att göra hela dagarna om man ville ex matlagningskurser , romprovning, batikfärgning, massa motionspass. Vi var med på vattengympan och den var bra.
all personal var mycket trevlig och hjälpsamma ingenting var omöjligt
det enda negativa jag kan komma på är att bandet som spelade på kvällen var lite tråkigt skulle velat ha mer reagge eller annan medryckande musik.
Mini baren på rummet var fantasisk du kunde beställa vin, öl ,läsk, olika sprit sorter och muoserande vin utan extra kostnad .Jag kan bara säga att trots att jag läst allt positivt om detta hotell så motsvara de alla positiva förväntningar och mer därtill vi är super nöjda och vill komma tillbaka.

• Bodde här: januari 2015, reste med vänner
6  Tack Birgitta941
Omdömet skrevs 28 juni 2014 från mobil enhet

Det mest fantastiska när det gäller service, location, mat och dryck! Hotellet har en egen lounge på Sangster Airport och egen transfer.

Resorten har jättefina rum, med byte av handdukar två ggr/dag, nattningsservice och en välfylld minibar.

Trevlig underhållning av hög klass och många temakvällar anordnas. En buffetrestaurang och tre a la carte. Skumpa i minibar och på frukosten så klart.

Bodde här: januari 2014, reste som ett par
6  Tack Blomman89