4 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com156 US$
eDreams156 US$
Priceline156 US$
StayForLong155 US$
getaroom.com179 US$
Omdömet skrevs 20 mars 2016

Det här var en mycket trevlig överraskning. Trevliga rum i ett parkliknande område bara några få meter från den kritvita stranden. Frukosten var mycket god och personalen var rakt igenom både trevlig och hjälpsam. Leenden var sällan långt borta.

Vi hade planer på att röra oss lite mer och äta lunch på andra ställen längs stranden, men Tree Houses strandrestaurang låg så vackert till och maten var både prisvärd och god, så vi såg ingen anledning att slita ut oss genom promenader mitt på dagen. :)

Rummen är något lyhörda, men å andra sidan stördes vi inte av det, så det vore synd att beklaga oss. För vi sov underbart alla 14 nätter i sköna sängar. Om där finns något som skulle kunna höja standarden så vore det ett kylskåp i varje rum. Det finns möjlighet att hyra ett (dyrt!) men ett litet kylskåp a la vanlig hotellstandard hade varit något som gett hotellet en extra stjärna.

Något som delvis uppväger bristen på kylskåp är möjligheten att hämta gratis is till ditt rum.

Vi återkommer gärna en dag. För som sagt, det här var en mycket positiv överraskning.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack esmj
Omdömet skrevs 1 mars 2016

Bästa läge i Negril törs jag lova, trevliga rum med härlig balkong eller uteplats. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Hotellets restaurang serverar god mat, menyn är inte så stor men det vi provade på var väldigt gott. Bra frukost med färsk frukt. Kan verkligen rekommenderas.

Rumstips: Vi bodde i ett rum på andra våningen längst bort, vilket gjorde att vi kunde vara helt ostörda, ingen passerade förbi
Datum för vistelsen: februari 2016
Tack mia653
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 2 februari 2016

Om du inte gillar all inclusive-hotell, kan detta vara ett bra val av hotell. En trevlig frukost ingår i priset med färsk frukt och olika omeletter. Rummen är mycket trevliga, rena och lite exotiska. Sängarna är bekväma. Men väggarna är tunna och ibland kunde TV från grannen höras. Om du bor i ett rum nära huvudgatan kan trafiken vara störande. Alla rum är belägna i två-våningshus hus med fin trädgård mellan dem. Stranden är fantastisk med klart, 27-gradigt vatten. En nackdel är avståndet till "downtown" och westend med sina mycket trevliga restauranger. Eftersom stranden är mörk under kvällen och natten bör du vara försiktig eller undvika att gå där då. Sammanfattningsvis är detta hotell ett av de bästa i området.

2  Tack Bengt A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Omdömet skrevs 8 juli 2015 från mobil enhet

Bang på stranden och nära till allt. Känner du att du vill ha en lugn dag på stranden, nära till hotellrummet och ändå kunna kunna äta en prisvärd lunch är detta ställe perfekt. Bra service och trevliga rum som med råge rättfärdigar det relativt låga priset. Ett perfekt ställe för familjen eller för par...

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack danielwB8457ND
Omdömet skrevs 19 februari 2015

Trevlig hotell på en underbar strand.Enkla rum men rent och vår städerska Launette var helt underbar.Mycket bra frukost.Ett familjärt barfotahotell som vi verkligen kan tänka oss att komma tillbaka till.

Datum för vistelsen: februari 2015
2  Tack Lise-Lotte W