“Vackert ställe”

Rankad som nr 6 av 215 Restauranger i Negril
Bra för: Romantiska möten, Barhäng, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Stället är underbart att besöka. Ligger vackert till,man ser solnedgången om det inte regnar som när vi var där. Restaurangen är fin,personalen serviceinriktad. Tyvärr var fisken vi åt inte särskilt god. Vi tog något som var utöver menyn. Fisken var bara torr,kändes som överkokt torskblock. Men vi har pratat med andra turister som säger att maten är god,så om vi haft tid hade vi gett det en chans till. Förrätten var dock UNDERBAR. Om all mat håller sådan klass är det bara att gratulera. Om man ändå ska till Ricks café, ligger detta ställe bara ca 2-300 meter längre ner på gatan. Jag kommer gärna hit fler gånger för jag är övertygad om att vi bara hade otur.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Agapi66

Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Personalen skötte serveringen väldigt bra (fast de var underbemannade)..
God mat o trevlig atmosfär, trots att vi missade solnedgången som bör ses.
Testade även en Bob Marley-shot som dom satte eld på.

Datum för besöket: mars 2018
Tack peranderss2017
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Bra service, mycket god mat! Barnvänligt, otroligt vackert- egentligen bättre spot för solnedgång än Rick’s Café (som ligger 75 m bort).

Lugn, trevlig stämning, goda drinkar och bästa maten hittills i Negril (kanske dött lopp vs Fireman’s Lobster i och för sig).

Väl värt ett besök, särskilt om man varit på Rick’s Café och inte vill äta deras överprisade skräpmat!

1  Tack Losjoh
Omdömet skrevs 10 december 2017

Servicen och hanternde av gäster är utmärkt överhuvudtaget.
Maten alldeles perfekt.
Som extra förrätt serverades en grönsakssoppa som smakade mycket bra.
Och något man erbjöds som är ganska ovanligt i "främmande länder" - potatismos. Och den var mycket bra. Stort plus här.
Så det bästa till sist: miljön! Rena drömmen med mycket väl anlagd trädgårdsliknande arrangemang så bra det går att göra längst ut på klipporna. Utsikten bedårande. Mycket välordnat allt. Bara att njuta.

Tack Hans W
Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Ett måste om du besöker Negril. Så mysig resturang
Fantastiska vyer, toppen god mat och trevlig personal

Tack Sightseer568201

Resenärer som tittade på Ivan's Bar & Restaurant At Catcha Falling Star Hotel tittade också på

Negril, Westmoreland Parish

Besökt Ivan's Bar & Restaurant At Catcha Falling Star Hotel? Berätta vad du tyckte!