“Just Natural 🌸”
Omdöme om Just Natural

Just Natural
Rankad som nr 13 av 215 Restauranger i Negril
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 29 mars 2017

Just Natural, som ett rum I djungeln där två kvinnor serverar bra mat mitt i naturen.
Roliga toaletter under bar himmel och blandat skrot i olika hörn.
Kul och bra. Rustikt, genuint och rolig miljö.
Här äter man när man har varit hos Barneys och matat kolibrier .

Datum för besöket: december 2016
Tack johanpettersson

Omdömet skrevs 22 mars 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe. Bra mat, trevlig personal och ett måste om man är på semester i Nergil. Ligger precis bredvid "hummingbird Garden", också mycket sevärt t.ex. matade vi Kolibrier.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Barbro M
Omdömet skrevs 14 januari 2017 från mobil enhet

Fick goda rekommendationer av ving personal. Men vi tyckte det var överskattat! Trädgården var uttorkad och inte alls så mysig. Tog endast en dricka! Dock otrevlig personal mot oss!

Datum för besöket: januari 2017
Tack Soffi83
Omdömet skrevs 28 mars 2016 från mobil enhet

Mitt ute i ingenstans kan du sitta o äta bland kryp o ödlor o fåglar bl.a. Kolibri

Juicen va supergod o prisvärd

Maten va ok, inget jag skulle åka tillbaka till men 1gg absolut eller om man bor nära

Datum för besöket: mars 2016
Tack ownerconny
Omdömet skrevs 15 mars 2016 från mobil enhet

Helt klart det sämsta valet vi gjort denna semester. Maten var smaklös och Just Natural verkade mer som en soptipp med gammal plats och massa metal med mera som bara låg och skräpade.

Datum för besöket: mars 2016
1  Tack Jonas F

Resenärer som tittade på Just Natural tittade också på

Negril, Westmoreland Parish
Negril, Westmoreland Parish

Besökt Just Natural? Berätta vad du tyckte!