Omdömet skrevs 16 april 2017 från mobil enhet

Utmärkt all inclusive med mycket variation. Rummen var 3 stjärniga, utemiljön utmärkt med lämpliga barnpooler och även en vuxenpool och en ö med solsängar som man vadade ut till när det var för varmt vid poolen. Hög kvalité på kvälls shower. Irriterande att man måste boka solsängar med handduk tidigt för att få någon när hotellet var fullbelagt. Inget ställe som man strosar på stan på kvällen. Tydligen hög kriminalitet.

Bodde här: mars 2017, reste med vänner
1  Tack Niklas S
Omdömet skrevs 9 april 2017

Trevlig personal. God o mycket mat och underhållningen på kvällarna höll hög klass. Lugnt och trivsamt. Ett utmärkt val med små barn. Äldre barn kan nog tycka det är för grund pool och att havet inte är djupare än till låren. Handdukar måste läggas ut tidigt på solstolarna om man vill ha skuggläge. Före kl 06.30.....En del bokade med handdukar kvällen innan.....

Bodde här: mars 2017
Tack frasse94
Omdömet skrevs 25 januari 2017 från mobil enhet

Ett riktigt bra hotell som är mycket prisvärt. Jättegod mat vid alla måltiderna. Missa inte att boka platser i ala carte restaurangerna. Det är en helt annan värld att bli serverad där än i buffematsalen.
Den stora matsalen är lite tråkigt möblerad och med plastiga möbler. Scenen stör tyvärr rätt så mycket kvällstid när man ska äta.
Stort hotellområde där det går att hitta sin egen lilla plats om man inte vill hänga runt poolen.
Bra gym med riktig utrustning, minigolf och en massa andra aktiviteter.
Mycket trevlig personal som är hjälpsamma vid varje tillfälle. Kan varmt rekommendera detta hotell som lätt borde klassas som fyrstjärnigt.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
1  Tack Fredrik E
Omdömet skrevs 13 december 2016 från mobil enhet

Jag och mina vänner hade en fantastisk vecka på Holiday inn. Bra service, rent och bra mat. Stränderna är fina med möjlighet att dra sig undan från folkmassorna. Gym, tennisbana och andra aktiviteter som ingår i vistelsen. Rekommenderas varmt!

Bodde här: december 2016, reste med vänner
Tack Anita K
Omdömet skrevs 4 mars 2016

Jag åkte med en väninna som tidigare besökt Jamaica (det var min första gång). Vi spenderade 2 veckor på detta hotellet.
Mat:
Frukosten var väldigt internationell, mycket att välja på och allt var gott!
Lunch/Middag: Återigen mycket att välja på, mycket jamaicansk mat och allt var jätte gott! Ett stort plus för köttet!
Service:
All service var super! Vi bodde i hus 5 och hade inga problem med städning eller skötsel av rum. All personal var väldigt tillmötesgående både i reception, restaurangerna och övrig personal.
Rum:
Älskade vårt rum med två queen size bed. det enda vi saknade var en mini-bar, men vi löste det själva genom att hämta is i vår ice-bucket.
Ett annat minus var att AC:n var högljudd, vi lät den stå på hela dagen när vi inte var där och stängde av den mot natten för då var det nästan för kallt i rummet.
Miljö:
Alla stränder räfsades varje natt/morgon, för övrigt ett väldigt rent hotell.

Mycket underhållning (framförallt för barnfamiljer), men absolut inget att klaga på :D

Tips för att välja rum: Om man inte har barn och inte vill störas av barn rekommenderas stranden längst till höger eller "adult area" längst till vänster.
  • Bodde här: februari 2016, reste med vänner
Tack Anette K