31 personer tittar på det här hotellet
eDreams615 US$
Travelocity614 US$
CheapTickets614 US$
Omdömet skrevs 3 april 2019 från mobil enhet

Bodde i preferdclub i två veckor.
Rummen är slitna och obekväma några fem stjärnor är det inte.
Jag bedömer rummen som 2,5 stjärnor. Problem med både avlopp och säkerhetsboxarna. Slitna mattor och sängarna har gjort sitt. Maten är bra på de flesta restaurangerna.
Vatten sporterna och utrustningarna bra men inte något att skryta om.
Personalen är det som lyfter hotellet , en sak som stör var en på vattensporten som kom och erbjöd kvinnor och annat.

Fulla och skränade gäster på preferdclub sänker cluben. Det är inte värt de extra pengarna.

En regel upprustning behövs, min helhets bedömning är tre stjärnor.

Har varit där 2016 och då var det lite bättre.
Det är inte ärt de pengarna som vi betalade.

Söker man lux ska man inte åka hit.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack per_keh2015
Omdömet skrevs 20 februari 2019 från mobil enhet

Fint hotellrum, skön säng, bra städning, men mögel. Städerskorna använde väldigt starka rengöringsmedel, så vi kände inte mögellukten i våra kläder förrän vi kom hem. Trevlig personal, bra service. Mysigt café och underhållningen var bra en del kvällar. Maten på restaurangerna var väldigt ojämn. Godaste maten fanns på fiskrestaurangen och den asiatiska. Men det var ett partyställe för fulla amerikaner, som gapade o skrek hela tiden. Det var väldigt svårt att hitta en plats för lugn o ro.
Vi kommer inte att åka tillbaka.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack sette57
Omdömet skrevs 6 januari 2019 från mobil enhet

Hotellet är byggt för 10 år sedan och det börjar märkas. Det fungerar fortfarande ska tilläggas men snart passeras bäst före datumet. Bäst är det enorma utbudet, mat, aktiviteter och underhållningen. Frukosten är också mycket bra. Svagheter förutom att allt börjar bli lite slitet är enskilda medarbetares dåliga service. På gränsen till oförskämd faktiskt. Städningen är också för dålig generellt. Gymmet är bra men för litet i förhållande till antalet gäster.

Tips: om du vill ha det lite lugnare hänger du på "perferred club". Välj också "front ocean view" för mer magi.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Thomas L
Omdömet skrevs 23 februari 2018

Efter två fantastiska veckor på Secrets Wild Orchid är det inte svårt att skriva en positiv recension. Allt har varit helt perfekt!
Rummet: jättefint, stort och fräscht. Sängen var underbart skön att sova i med både mjuka och hårdare kuddar. Stor balkong med två stolar och ett bord. På balkongen fanns även en torkställning för blöta badkläder, uppskattas!
Badrummet var så bra med två handfat, stort duschutrymme och även ett bubbelbadkar. Vi bodde i en juniorsvit med havsutsikt.
Maten och drinkarna: eftersom det finns flera a la carte-restauranger behövde man aldrig äta samma sak (fast det ville man ju, eftersom allt var så gott). Systemet att inte behöva boka restaurangerna fungerar bra. Det var så gott som aldrig kö när vi ville äta.
Lunchen kan man välja att äta i buffen eller också tar man något enklare (hamburgare t ex). Drinkarna var bra, även om vi inte drack så många. Däremot ökade vi nog hotellets förbrukning av Sambucca med is :-)
Stranden: Inte så stor kanske, men fin! Det konstiga är att det alltid fanns lediga solstolar oavsett hur dags man kom till stranden. Mycket bra!
Poolen har vi ingen åsikt om, eftersom vi inte använde den. Vi föredrar havet!
Personalen: Alla var så trevliga och serviceinriktade. Ingen blev irriterad när de fick förklara samma sak för oss både en och två gånger.

Under våra två veckor på hotellet lämnade vi bara området en gång (utflykt). Varför lämna något som är så bra? ;-)
Om det är något jag skulle önska är att det snart blir februari igen ..... eftersom vi planerar att åka till Wild Orchid en gång till! Vi ser fram emot att mötas av personalens välkomsthälsning: "Welcome home!"

Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack 881helenan
Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Jättefint hotell, rent och fräscht, speciellt toaletterna, alltid städat och påfyllt. Bra mat, lite svårt att förstå hur man bokar den asiatiska restaurangen. Vi bokade bord där och då fick vi titta på när kocken lagade maten vid bordet, man fick då inte välja meny. Övriga restauranger ingen bordsbokningen finns många att välja på, alla var bra. Bra underhållning både dag som kväll. Drinkarna var jättegoda. All personal vi stötte på var helt fantastiska speciellt Matthew på Preferred club och Carol på frukosten som gjorde omelett, så trevliga! Gymmet var ganska trångt men det fanns det man behövde för ett bra pass. Finns även SPA men det prövade aldrig vi.

Kaffet på Coco var gott och fanns mycket att välja på. Trevliga små butiker på området. Vi bodde på Preferred och hade då tillgång till "egen strand och pool" som bara Preferred fick vara på vilket gjorde att det aldrig var trångt. Badkar på balkongen och fri roomservice 24h om dygnet var guld värd när man varit borta en hel dag på utflykt och inte orkade gå ner. Fin strand och fin pool. Rekommenderar verkligen hotellet om man vill åka på en romantisk resa utan barn. Vi är jättenöjda!!

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack 268annl