28 personer tittar på det här hotellet
Booking.com559 US$
eDreams559 US$
CheapTickets558 US$
Omdömet skrevs 6 januari 2019 från mobil enhet

Hotellet är byggt för 10 år sedan och det börjar märkas. Det fungerar fortfarande ska tilläggas men snart passeras bäst före datumet. Bäst är det enorma utbudet, mat, aktiviteter och underhållningen. Frukosten är också mycket bra. Svagheter förutom att allt börjar bli lite slitet är enskilda medarbetares dåliga service. På gränsen till oförskämd faktiskt. Städningen är också för dålig generellt. Gymmet är bra men för litet i förhållande till antalet gäster.

Tips: om du vill ha det lite lugnare hänger du på "perferred club". Välj också "front ocean view" för mer magi.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Thomas L
Omdömet skrevs 23 februari 2018

Efter två fantastiska veckor på Secrets Wild Orchid är det inte svårt att skriva en positiv recension. Allt har varit helt perfekt!
Rummet: jättefint, stort och fräscht. Sängen var underbart skön att sova i med både mjuka och hårdare kuddar. Stor balkong med två stolar och ett bord. På balkongen fanns även en torkställning för blöta badkläder, uppskattas!
Badrummet var så bra med två handfat, stort duschutrymme och även ett bubbelbadkar. Vi bodde i en juniorsvit med havsutsikt.
Maten och drinkarna: eftersom det finns flera a la carte-restauranger behövde man aldrig äta samma sak (fast det ville man ju, eftersom allt var så gott). Systemet att inte behöva boka restaurangerna fungerar bra. Det var så gott som aldrig kö när vi ville äta.
Lunchen kan man välja att äta i buffen eller också tar man något enklare (hamburgare t ex). Drinkarna var bra, även om vi inte drack så många. Däremot ökade vi nog hotellets förbrukning av Sambucca med is :-)
Stranden: Inte så stor kanske, men fin! Det konstiga är att det alltid fanns lediga solstolar oavsett hur dags man kom till stranden. Mycket bra!
Poolen har vi ingen åsikt om, eftersom vi inte använde den. Vi föredrar havet!
Personalen: Alla var så trevliga och serviceinriktade. Ingen blev irriterad när de fick förklara samma sak för oss både en och två gånger.

Under våra två veckor på hotellet lämnade vi bara området en gång (utflykt). Varför lämna något som är så bra? ;-)
Om det är något jag skulle önska är att det snart blir februari igen ..... eftersom vi planerar att åka till Wild Orchid en gång till! Vi ser fram emot att mötas av personalens välkomsthälsning: "Welcome home!"

Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack 881helenan
Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Jättefint hotell, rent och fräscht, speciellt toaletterna, alltid städat och påfyllt. Bra mat, lite svårt att förstå hur man bokar den asiatiska restaurangen. Vi bokade bord där och då fick vi titta på när kocken lagade maten vid bordet, man fick då inte välja meny. Övriga restauranger ingen bordsbokningen finns många att välja på, alla var bra. Bra underhållning både dag som kväll. Drinkarna var jättegoda. All personal vi stötte på var helt fantastiska speciellt Matthew på Preferred club och Carol på frukosten som gjorde omelett, så trevliga! Gymmet var ganska trångt men det fanns det man behövde för ett bra pass. Finns även SPA men det prövade aldrig vi.

Kaffet på Coco var gott och fanns mycket att välja på. Trevliga små butiker på området. Vi bodde på Preferred och hade då tillgång till "egen strand och pool" som bara Preferred fick vara på vilket gjorde att det aldrig var trångt. Badkar på balkongen och fri roomservice 24h om dygnet var guld värd när man varit borta en hel dag på utflykt och inte orkade gå ner. Fin strand och fin pool. Rekommenderar verkligen hotellet om man vill åka på en romantisk resa utan barn. Vi är jättenöjda!!

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack 268annl
Omdömet skrevs 10 juni 2016 från mobil enhet

Ett perfekt hotell för dem som vill ha en semester "utan" barn! Man måste vara minst 18 år för att kunna bo där! Perfekt för par som vill ha en semester i lugn & ro! Personalen är jätte trevlig, maten super god! Bra service!! :))))))))))))))))))))

Datum för vistelsen: januari 2016
2  Tack katrintsyganova
Omdömet skrevs 30 januari 2016

Vi bodde 1 vecka på detta hotell i januari. Vi välkomnades med ett glas bubbel i receptionen när vi kom samt fick ett fint rum på översta planet med havsutsikt. Luftigt och fint rum med en fantastiskt skön säng. Bra städning och varje kväll var det uppbäddat och nya torra handdukar på rummet. Hela resortet är mycket välskött och välplanerat. Alla all carte restauranger höll en mycket hög kvalité och det var en bra service. Man kände sig alltid väl omhändertagen. Det var bra upplägg på allt, på kvällen kunde man promenera till pianobaren där man satt med havet som granne och lyssnade på bandet som spelade. Det var underhållning här varje kväll. Dock inte så varierande som man kanske hade önskat. Stranden var inte jättestor men den räckte gott och väl. Ett litet gissel som fanns var att folk bokar upp solstolar. Men för vår del var det aldrig några problem då vi är morgonpigga. Vid lunchtid kom en grillvagn med jerked chicken den var kryddstark och god. Det fanns även en hamburgerbar och en bit bort ett cafe med jättegod Irish coffé. Ett stort plus är att man kan hämta vattenflaskor i istunnorna längs med strandpromenaden. Kommer absolut att åka tillbaks hit om vi besöker Jamaica igen.

Datum för vistelsen: januari 2016
5  Tack mulle121