Hyatt Ziva Rose Hall(Rose Hall)(Mycket prisvärt!)
Hyatt.com
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 473 US$/natt.

Iberostar Grand Hotel Rose Hall(Rose Hall)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Iberostar Rose Hall Suites(Rose Hall)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Holiday Inn Resort Montego Bay(Montego Bay)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
SeaGarden Beach Resort(Montego Bay)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Round Hill Hotel & Villas(Hopewell)(Mycket prisvärt!)
Bookit.com
  • Pool
Toby's Resort(Montego Bay)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Secrets St. James Montego Bay(Montego Bay)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Fri parkering
Half Moon(Rose Hall)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 345 US$/natt.

Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Jättefint hotell, rent och fräscht, speciellt toaletterna, alltid städat och påfyllt. Bra mat, lite svårt att förstå hur man bokar den asiatiska restaurangen. Vi bokade bord där och då fick vi titta på när kocken lagade maten vid bordet, man fick då inte välja meny. Övriga restauranger ingen bordsbokningen finns många att välja på, alla var bra. Bra underhållning både dag som kväll. Drinkarna var jättegoda. All personal vi stötte på var helt fantastiska speciellt Matthew på Preferred club och Carol på frukosten som gjorde omelett, så trevliga! Gymmet var ganska trångt men det fanns det man behövde för ett bra pass. Finns även SPA men det prövade aldrig vi.

Kaffet på Coco var gott och fanns mycket att välja på. Trevliga små butiker på området. Vi bodde på Preferred och hade då tillgång till "egen strand och pool" som bara Preferred fick vara på vilket gjorde att det aldrig var trångt. Badkar på balkongen och fri roomservice 24h om dygnet var guld värd när man varit borta en hel dag på utflykt och inte orkade gå ner. Fin strand och fin pool. Rekommenderar verkligen hotellet om man vill åka på en romantisk resa utan barn. Vi är jättenöjda!!

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Ann L
Omdömet skrevs 10 juni 2016 från mobil enhet

Ett perfekt hotell för dem som vill ha en semester "utan" barn! Man måste vara minst 18 år för att kunna bo där! Perfekt för par som vill ha en semester i lugn & ro! Personalen är jätte trevlig, maten super god! Bra service!! :))))))))))))))))))))

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
2  Tack katrintsyganova
Omdömet skrevs 30 januari 2016

Vi bodde 1 vecka på detta hotell i januari. Vi välkomnades med ett glas bubbel i receptionen när vi kom samt fick ett fint rum på översta planet med havsutsikt. Luftigt och fint rum med en fantastiskt skön säng. Bra städning och varje kväll var det uppbäddat och nya torra handdukar på rummet. Hela resortet är mycket välskött och välplanerat. Alla all carte restauranger höll en mycket hög kvalité och det var en bra service. Man kände sig alltid väl omhändertagen. Det var bra upplägg på allt, på kvällen kunde man promenera till pianobaren där man satt med havet som granne och lyssnade på bandet som spelade. Det var underhållning här varje kväll. Dock inte så varierande som man kanske hade önskat. Stranden var inte jättestor men den räckte gott och väl. Ett litet gissel som fanns var att folk bokar upp solstolar. Men för vår del var det aldrig några problem då vi är morgonpigga. Vid lunchtid kom en grillvagn med jerked chicken den var kryddstark och god. Det fanns även en hamburgerbar och en bit bort ett cafe med jättegod Irish coffé. Ett stort plus är att man kan hämta vattenflaskor i istunnorna längs med strandpromenaden. Kommer absolut att åka tillbaks hit om vi besöker Jamaica igen.

• Bodde här: januari 2016, reste som ett par
5  Tack mulle121
Omdömet skrevs 30 december 2015

Vi var där i slutet av November början av December för två veckor. Hotellet ligger lite avsides från staden och du måste passera områden där du kanske inte vill gå för att komma till staden. Det är dock inget problem för det är väldigt trivsamt på hotellet. Det verkar vara välbyggt och fint. Vi har åkt till all inklusive hotell i Karibien för mer än tio år och det här är ett av de bättre. Personalen är väldigt trevlig och tillmötesgående - nästan alltid ett leende på läpparna och sjunger gärna när de pysslar med något.
Det finns flera restauranger och maten var väldigt god. Mina favoriter var den italienska och den orientaliska restarangerna.
Vi hade ett Prefered rum på fjärde våningen i byggnad 1 med utsikt mot viken och bergen. Jag uppskattade den utsikten jämfört med havsutsikt. Dock ligger restauranger och utomhus scen på samma sida så det kan vara högljutt fram till omkring 22 - 23 men vi tog det med ro och det var ofta som vi själva var ute och såg på showen. Rummet städades var dag men ibland var det väldigt sent. Turn down fungerade för det mesta men vid några tillfällen missade de.
Stranden är rätt lång men det är begränsat med plats att komma i och bada. Det finns gott om platser och det gick alltid att hitta hyfsade platser.
Sammanfattningsvis så är det ett bra hotell med sin största tillgång i den glada och trevliga personalen. Vänj dig vid att inte ha bråttom - njut istället av ett tempo som är anpassat till värmen.

Tips för att välja rum: Försök att komma så högt upp som möjligt.
  • Bodde här: november 2015, reste som ett par
Tack Mats K
Omdömet skrevs 3 december 2015

Rummet var fint och rymligt med en underbart skön säng. Städningen sköttes perfekt av Rose, stort tack!
Maten var jättegod och varierande. Fisk- och skaldjursrestaurangerna var våra favoriter. Färsk fisk och skaldjur varje dag. Bufférestaurangen hade ett väldigt stort utbud av allehanda läckerheter både till frukost och lunch. Varje dag såg vi fram emot frukosten som förgylldes av vår servitör Jason som med sitt trevliga sätt tog hand om oss och såg till att inget fattades oss. Alltid lika glad och omtänksam. Stort tack till dig.
Själva hotellanläggningen är toppenfin och välskött och personalen supertrevlig. Fina poolområden och lång strand med solstolar både runt poolerna och vid stranden.
Det finns hur mycket som helst att sysselsätta sig med om sol och bad inte är tillräckligt. Dessutom underhållning varje kväll nedanför pianobaren som är en naturlig träffpunkt om kvällarna. Många barer med en variation av drycker.
Denna semester blev den hittills bästa semestern för oss. Vi njöt av det härliga klimatet på ett hotell vi gärna återvänder till.

• Bodde här: november 2015, reste som ett par
Tack Eila W