“Jättegott!”
Omdöme om Scotchies

Scotchies
Rankad som nr 4 av 139 Restauranger i Montego Bay
Bra för: Familjer med barn, Barhäng, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Lunch, Leverans, Avhämtning
Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Att äta Jerk Chicken på Jamaica är ett måste. Att besöka detta ställe är ett bra tips. Tyvärr hade vi inte tid att sitta där och äta utan vi tog med oss maten. Den var suverän. Vi köpte rice och peas till det. Prova det istället för pommes. Det är ris kokt med kryddor och kokosmjölk. Sen blandar med bönor. Billigt så det måste ni prova. 4-6 kronor för en portion. Såg jättemysigt ut att sitta där och äta. Hoppas kunna göra det en annan gång.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Agapi66

Omdömet skrevs 13 december 2016 från mobil enhet

Den bästa jerked chicken jag har ätit under min vistelse. Massa goda jamaicanska tillbehör och stort utbud på drycker. Trevlig personal!

Datum för besöket: december 2016
Tack Anita K
Omdömet skrevs 12 december 2016 från mobil enhet

Var där med min man och provade Scotchies .Jerk kyckling tyckte jag var lite torr.Min man provade Jerk fisken som han tyckte om. Det var bara Jamaicansk mat som serverades där.Men det var ändå kul att besöka. Det kom både turister o Jamaicaner dit.

Datum för besöket: december 2016
Tack Blenda63
Omdömet skrevs 28 juni 2016 från mobil enhet

Scotchies är ett helt underbart ställe för den som vill ha en genuin upplevelse och helt underbar lokal mat - deras jerk pork är bland det godare jag ätit och deras sås, grön och stark med massor av scotch bonnet är helt suverän! Bästa hot sauce jag ätit.

Datum för besöket: juni 2016
Tack 517ludvigh
Omdömet skrevs 28 mars 2016 från mobil enhet

Hade höga förväntningar.. Va mysig miljö o trevlig servis.. Maten va extremt torr men kan ha haft otur, men inte värt o ta taxi hit t/r finns bra på stan

Datum för besöket: mars 2016
Tack ownerconny

Resenärer som tittade på Scotchies tittade också på

Montego Bay, Saint James Parish

Besökt Scotchies? Berätta vad du tyckte!