Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (4 783)
Filtrera omdömen
4 783 resultat
Medlemsbetyg
3 889
535
212
74
73
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
3 889
535
212
74
73
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
753758 av 4 783 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 20 oktober 2016 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Joaquin A, General Manager på Zoetry Agua Punta Cana, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 oktober 2016 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Joaquin A, General Manager på Zoetry Agua Punta Cana, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 oktober 2016

  • Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Joaquin A, General Manager på Zoetry Agua Punta Cana, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 oktober 2016 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Joaquin A, General Manager på Zoetry Agua Punta Cana, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 oktober 2016 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Joaquin A, General Manager på Zoetry Agua Punta Cana, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen