Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Zoetry Agua Punta Cana
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Hotell i närheten
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Visa hotell
  • Frukost ingår
  • Pool
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Omdömen (4 652)
Filtrera omdömen
4 652 resultat
Medlemsbetyg
3 786
519
203
74
70
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
3 786
519
203
74
70
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
753758 av 4 652 omdömen
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 20 oktober 2016 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Joaquin A, General Manager på Zoetry Agua Punta Cana, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 20 oktober 2016 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Joaquin A, General Manager på Zoetry Agua Punta Cana, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 20 oktober 2016

  • Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Joaquin A, General Manager på Zoetry Agua Punta Cana, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 19 oktober 2016 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Joaquin A, General Manager på Zoetry Agua Punta Cana, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 18 oktober 2016 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Joaquin A, General Manager på Zoetry Agua Punta Cana, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen