Omdömet skrevs 2 september 2017

Tredje året i rad jag besöker detta hotell. Lika bra varje år.
Denna gång strulade Ac:n i form av oljud. Tror jag hade fyra killar som snabbt kollade på problemet och löste det. Om det inte hade fixat sig hade jag fått byta till ett dyrare rum utan kostnad. För besväret blev jag erbjuden en gratis dag i en speciell beachbungalow. Detta hotell gör det mesta för dig som gäst.
Hotellet har lugnare delar samt livligare delar. Ett bra hotell för en ensamresenär.
Finns alltid något att göra och flera restauranger samt bra underhållning.
Finns en anledning många väljer återkomma till detta hotell.
Xhale är att rekommendera välja till.

Tips för att välja rum: Xhale juniorsuite swimup
  • Bodde här: november 2016, reste ensam
Tack David J
BreathlessPC, General Manager på Breathless Punta Cana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 4 september 2017

Kära David J,

Tack för att du bodde hos oss och för din recension. Vi är glada att veta det övergripande, du hade det bra och att vi kunde överträffa dina förväntningar med de flesta av våra tjänster. Vi bryr oss om våra gäster och när som helst vi får en rapport gör vi allt vi kan för att lösa situationen och få våra gäster att känna sig som hemma. Tack för att du har hjälpt oss att hjälpa. Vi står här till ditt förfogande och ser fram emot att välkomna dig tillbaka till festen.

General Manager

Omdömet skrevs 27 februari 2017

Bufférestauranten riktigt bra samt flera andra bra restauranter. Mycket bra och professionell service av Guest Experience Arnardo Medina. Hjälpsam och trevlig. Jag bokade juniorsvit Xhale. Flera positiva fördelar, egen incheckning samt privat frukostrum med mycket bra service. Privat del av stranden som var mycket lugn och skön. Tack till Jhonny som arbetade på stranden. Han var engagerad och professionell. Rummen - ok. I början var städningen sen och inte den bästa. Efter några dagar blev den både tidigt och bra städat. Trevlig personal där också.

• Bodde här: februari 2017, reste ensam
Tack Margareta A
BreathlessPC, General Manager på Breathless Punta Cana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2017

Käre Margareta A,

Tack för att du bor hos oss och för din recension. Vi är glada att veta att totalt hade en bra tid, och att vi kan överträffa dina förväntningar med de flesta av våra tjänster. Vi är säkra på att ni alla har nämnt kommer att vara glad att veta att den förbättrade användarupplevelse . Vi genomför viktiga förbättringar i vår hushållning praxis så att vi kan överträffa förväntningarna, och vi kommer att ha din input beaktas. Vi här till ditt förfogande, och ser fram emot att välkomna dig tillbaka till festen.

Soliga hälsningar,

General Manager

Omdömet skrevs 7 mars 2016 från mobil enhet

Vi var här i två veckor och hade en lugn och skön semester. Rummen var bra med hög standard, städning varje dag minst en gång och bra ac. Vi hade rum med poolen utanför fönstret vilket kan rekommenderas. Ett "festhotell" för den som vill. Restaurangerna var ok, tyvärr inte med då standarden på maten inte var som förväntat. Men serviceansvar extremt hög och övervägde det mesta!

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack MissAnnaround
BreathlessPC, Manager på Breathless Punta Cana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2016

Kär MissAnnaround,

Tack för att ge oss möjlighet att vara värd för dig och för din recension. Vi är glada att veta att totalt sett hade en bra tid, och att vi kunde överträffa dina förväntningar med de flesta av våra tjänster. Just nu arbetar vi på viktiga förändringar i vår mat erbjudande, och vi kommer att ha era huvuden upp beaktas. Vi fortsätter att arbeta för att göra det bättre, och vi ser fram emot att välkomna dig igen.

Omdömet skrevs 13 februari 2016

Håller inte måttet på långa vägar, har uppgraderat till en svit vid vattnet och har fått bett om städning tre dagar i rad ... Maten är helt ok men man trött ganska snabbt på personalen som verkar hjärntvättade att använda ordet magnifico precis hela tiden ... nu lite drygt efter en vecka så spyr man bara man hör ordet ...
En medelmåttig anläggning ... välj något annat trevligare

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Joakim S
BreathlessPC, Manager på Breathless Punta Cana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2016

Käre Joakim S,

Tack för att ge oss möjlighet att vara värd dig och för din recension. Vi ber om ursäkt för något missöde du har upplevt. Vi kan försäkra er om det inte är vår standard för tjänsten. Vi genomför viktiga förbättringar i våra förvaltningsmetoder så att vi kan överträffa förväntningarna, och vi kommer att ha din input beaktas. Din åsikt är viktig för oss; vänligen nå ut till oss direkt för att ta upp saken på rätt sätt, är vi till er tjänst.

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 27 december 2015

Särskilt trevlig personal på hotellet var Enyer Lana i baren som var mycket kompetent och hade ett trevligt bemötande.
Lisette som arbetade i buffén och i receptionen var mycket bra. Robinson i strandbaren var mycket trevlig och serviceminded.
Buffén var inte så bra och enformig, vi saknade skaldjur.

Bodde här: december 2015, reste med familjen
Tack gunl848
BreathlessPC, Manager på Breathless Punta Cana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 31 december 2015

Kära gunl848,

Tack för att du bor hos oss och för din recension. Vi är glada att veta att du hade en "magnífico" tid, och att vi kunde överträffa dina förväntningar med de flesta av våra tjänster. Anmärkningarna från våra gäster ger oss möjlighet att leverera en bättre service, och vi kommer att få er om vår mat hänsyn. Tack igen, är vi till ditt förfogande och vi hoppas att det hjälper dig att leverera en helt Breath tid.