Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
  • Frukost ingår
TRS Turquesa Hotel(Punta Cana)
Medel 3/5
Bra 3,5/5
  • Pool
Bra 3,5/5
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs april 15 2017

En stor resort som man inte tröttnar på. Man behöver lite tid att utforska alla pooler och restauranger :)
Fantastisk strand. Mysigt att ligga under en palm och höra havet. Roliga vågar att ligga och flyta på =) Kul med lite butiker att kolla i, dock dyra.
Helt ok mat men man tröttnar lite på den faktiskt. Alla 3 buffé restaurangerna hade samma mat så man gick till den närmsta tillslut.
Saknar att inte få ta läska själv vid lunch och middag. Det var lite obekvämt att bli serverad hela tiden och ibland fick man vänta... trist... Här handlar det nog mer om att vissa är mer serviceminded än dricksen. Dricks är knepigt dock men ge bara om du själv vill. Vi lärde oss att ge om den som serverade var uppmärksam och trevlig. Fanns de som totalt ignorerade oss och ja, den fick heller inget. Städerskan gjorde inget bättre jobb med dricks heller... Och va lite svårt att dricksa henne. La vi dricks synligt när vi gick så tog den som fyllde på minibaren dem..., (det va olika som städade och fyllde på) så vi gav lite till den som vi såg kom med vagnen hos oss...men som sagt, det gjorde ingen skillnad så...
Hörde av vår vingvärd att man inte behöver dricksa vid maten.
Men att det är vanligt att man ger till bellboysen (ca 2 dollar, efter de visat dig rummet och burit in väskor) och städerskan ca 5 dollar/vecka.
Vill du ge vid maten så är det 1-2 dollar per gång.
Tycker hela konceptet dricks är fånigt på ett all inclusive ställe. Jag vill inte gå omkring med pengar. Jag har betalt redan och vill glida omkring och äta, bada och sola bäst jag vill. Och en sak; det ÄR ok att ta med mat ut fr restaurangen. Vi tog med frukost när vi skulle på utflykt. Sen blev det att jag tog med frukt och bullar. Ingen som sa nåt och vingguiden sa att visst får du göra det :)
Som sagt, jättefint ställe. Massor av grönt, växter, palmer, blommor, fåglar. (som du kan mata, finns bröd i de små lådorna på pinne) Rent, mysiga poolområden, fin strand, fint hav. Varmt i luften, varmt i havet, varmt regn. Bara att älska stället.
Ska resa nästa år igen men vill man upptäcka nåt nytt el åka tillbaks dit man vet att det är bra? :) Hade jag haft råd hade jag gjort båda!
Och åk på nån utflykt! Det va verkligen superkul! Men glöm inte att ta med lite pengar. I små valörer. Om du vill ge de som visar dig saker el om ni stannar och vill handla godis. Det är ett varierande land med fantastisk natur. Helt otroligt. Och missa inte den makalösa isla saona med dess korallvita strand, snäckor, koraller och turkosa salta hav. (hotellets va fint men det här va äkta Karibien) man flöt som en kork :)

Tips för att välja rum: Vi bodde i villa 64. Nära precis allt men väldigt lugnt och tyst. Titta på kartan. Va alltid mest liv vid discon och kasinot.
  • Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
1  Tack kramiz76
Sachenca N, Director de Relaciones con Clientes på Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade april 16 2017

Dear kramiz76,

On behalf of the entire Staff of Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, we thank you by your comments. We truly value your feedback since they helps us to improve our services and facilities.

We assure your observations were taken into consideration.

Hope to see you back, we will be attentive in order to provide a more pleasant and uneventful stay.

Cordially yours,

sachenca N.
Hospitality Coordiantor

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs april 13 2017 från mobil enhet

God mat! Mycket att välja på. Det bästa är att man kan gå på obegränsat med restauranger. På lunchen har vi ätit buffé med stor variation. Gillar restaurangerna med utomhusservering vid havet. På kvällen har vi hittills testat den indiska, brasilianska och mexikanska och de var helt okej. Det finns 8 olika restauranger att välja mellan så det är stor variation. Rummen inget extra men helt okej! Kan mycket väl tänk oss att återvända. Första veckan var vi Bayahibe Viwa wyndaham. Mindre, mer familjärt, vackert och mycket smakfullt. Men inte alls lika god mat. Så att kombinera dessa var toppen!
Familjen Silver

Bodde här: Mars 2017
1  Tack TripAdvisor-medlem
Sachenca N, Director de Relaciones con Clientes på Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade april 13 2017

Dear Silver Familiy,

First of all, I would like to extend you our gratitude for having selected the faithfulness Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa as the place to spend your recent holidays. And also thank you for your sincere feedback about our services and facilities.

Thank you for letting future visitors about your awesome trip. Your home in Punta Cana awaits your next visit.

Best regards,

Omdömet skrevs april 4 2017 från mobil enhet

Min absolut bästa semester. Hotellet var otroligt bra och når upp till sina 5 stjärnor!
Animation teamet var jätte bra styrde upp bra aktiviteter. Dessa personer får ett extra plus i kanten (Carolina, margarita, Luis, poco pelo,odett Franklin. Addelyn

Bodde här: April 2017
1  Tack Rengin B
Sachenca N, Director de Relaciones con Clientes på Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade april 5 2017

Dear Rengin B,

Thank you very much for taking some of your valuable time to review your stay at Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa. We really appreciate your so kind of feedback. In fact, we are so proud that our excellent services provided by our staff have surpassed all your expectations.

We appreciate you have shared your wonderful experience with future travelers regarding our destination.

We hope to have the opportunity to serve you again in a not very distant future.

Kind regards,

Omdömet skrevs mars 23 2017 från mobil enhet

Vit strand, palmer med kokosnötter, härlig musik och goda drinkar. Härlig lugn semester, precis va vi behövde! ❤ rekommenderar varmt japanska restaurangen där man får sitta framför kocken medans han lagar maten, väldigt kul för hela familjen!

Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
Tack sockerponny
Sachenca N, Director de Relaciones con Clientes på Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade mars 24 2017

Dear sockerponny,

Thank you very much for taking some of your valuable time to review your stay at The Grand Palladium Punta Cana on Tripadvisor. We really appreciate for your so kind feedback. We are very proud to know that the excellent service from our staff was, as usual, up to scratch based on your previous experiences with us. As you know Grand Palladium Punta Cana we are committed to providing the best service to our dear Guests.

We hope to have the honor to welcoming you soon.

Kindest regards from Punta Cana,

Yulissa M.

Omdömet skrevs mars 13 2017

Fint strand. Bekväma sängar,bra service,god mat. Inga problem att få solstolar på stranden eller vid poolen. Jag kan verkligen rekommendera hotellet. Underbar vistelse. Utflykt till Saona Island med katamaran var helt fantastisk.

• Bodde här: Februari 2017, reste med vänner
1  Tack Bozena H
Sachenca N, Guest Relations Manager på Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade mars 14 2017

Dear Bozena H,

Many thanks by your preference in the selection Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa as your recent vacation destination on your first trip to our country. I also would like to extend our gratitude welcoming because you have taken some of your precious time to share your experience regarding this trip in our property through Tripadvisor advising future travelers about our excellent product.

We are glad to hear everything was so amazing as you have already described.

We hope to be your home for a next visit to Punta Cana.

Kindly regards,