Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Jag tycker att hotellet är väldigt bra, speciellt underhållningen och personalen!!
Väldigt pratglada och trevliga. Speciellt bladimir, cesar, spaguetti och Luis David! Man lärde känna dom bra på en väldigt kort tid!

Tack Alina H
Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Jag tycker att dom är trevliga och snälla som jobbar! Hotellet är väldigt fräscht, underhållningen är väldigt bra med! Vädret är bra och musik vid polen är också bra! Dom som jobbar vid polen har humor och många lekar !

Tack Emilia H
Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Bra hotell, stora rum. Helt okej mat men ibland liknande rätter. Goda drinkar vid poolen. Bra underhållningspersonal med roliga aktiviteter. Extra plus Luis David som var engagerad och trevlig! Wi-fi fungerade inte bra.

Tack Emmy H
Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Väldigt bra hotell! "Entertainers" vid poolområdet var väldigt roliga och trevliga. Favorit Luis David! Livade upp dagarna vid poolområdet, med roliga aktiviteter och bra musik. Stort plus också till de stora poolområdet, och goda drinkar vid poolbaren. Stora hotellrum. Maten var mestadels bra! Enda minus denna resa var wi-fi. Rekommenderar detta hotell! :)

Tack Emmelie L
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Hotellet var mycket bra och väldigt trevligt bemötande utav de som jobbade här och höll i showerna. Man har alltid kul o skrattar! Rekommenderar detta starkt till familjer som vill komma hit och även par också.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Isabella H