Omdömet skrevs 25 januari 2018 från mobil enhet

Underbart "all inclusive" hotell med mat som varierades varje middag. Frukost och lunch för alla smaker och dessutom supergott! Trevlig personal. Nära till den långa beachen som inbjöd till härliga promenader.Roliga aktiviteter vid poolen för den som ville varje dag, lugnare vid beachen och Spa-poolen. Vi rekommenderar att du köper utflykter via säljaren på beachen, de var billigare än hotellets! Vi njöt i 2veckor!!

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack EwaS1071
FRANCISCO D, Public Relations Manager på BlueBay Villas Doradas Adults Only, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2018

Dear Ewa

Thank you so mucho for coming to BlueBay Villas Doradas and sharing your positive experience.

It’s a great pleasure for us to read your positive review about us and highlight the great work of our Staff, we always work very hard in order to exceed our customers’ expectations however it would not be possible to get it without our good employees.

We hope that you back for many years.

Thank you again for your good review.

Best regards.

Francisco Díaz
Guest Service Manager

Omdömet skrevs 11 april 2017

Mycket välskött. Mycket rent. Pittoreskt. Stället dränktes av musik hela dagen och kvällen. Speciellt var disco musiken från poolerna öronbedövande - påfrestande speciellt vid matten då den konkurerade ut matsalsmusiken som var diskret och behaglig. Vid 8,30pm så startade kvällsunderhållningen - alla dagar. Mycket starkt och störande. Den var jobbig för oss med Europeisk dygnsrytm - trotts tre veckor på plats lyckades vi aldrig vänja oss.
Stranden och havet var bra - diskret musik från baren, oftast - utom när de släpade ner högtalarna på stranden och hade lekar.
Vi hade begärt ett lugnt och tyst läge - vilket vi fick, relativt sett.
Maten var bra men inte exeptionell, lite enformig, mycket kött.
Hotellet passar för de som gillar hög modernmusik, sport och lekar.

Tips för att välja rum: Välj ett rum långt borta från senen
  • Bodde här: mars 2017, reste som ett par
1  Tack Ulla O
FRANCISCO D, Guest Service på BlueBay Villas Doradas Adults Only, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2018

Kära Ulla O

Tack så mycket för att komma till BlueBay Villas Doradas och dela din positiva upplevelse.

Det är mer än ett stort nöje att läsa och skriva om det stora arbetet hos hela vår personal. Vårt animationslag, vårt mål är att erbjuda en tjänst som överträffar våra kunders förväntningar utan våra bra medarbetare.

Vi uppskattar verkligen att ni andra kommer till vårt hotell.

Tack igen för din bra recension.

vänliga hälsningar

Hamler Perez
Gäst service

Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med jätte trevlig personal. Deras engelska är lite sisådär men den funkar absolut, något vi blev lite besvikna med var stranden. Pga vind blåste en del alger upp det var inte lika klart vatten som vi hade hoppats på. Solstolar fanns alltid tillgängligt men vill man ha parasoll måste man vara upp i tid. Solstolarna vid poolen var lättare att få men väldigt obekväma.
Rummen var fina. Vad man betalade för och inget mer. Maten var helt ok. Hade önskat mig mer exotisk och inhemsk mat, när e försöker sig på tex italiensk mer
Blev resultatet sådär. Jätte trevlig servis.
På hotellet fanns det gott om aktiviteter åt alla, teamet som skötte aktiviteterna var jätte duktiga. De Kunde prata och skoja med alla. De kom-ihåg ens namn och var alltid trevliga och roliga, Luis chocolate Wilson Veronica Barbie George alfredo yiandra DJ predro and Raul. Alla gjorde ett jätte bra jobb och såg till att man alltid hade något att göra. Varje dag var det fotboll, vollley boll och massa andra roliga aktiviter

Bodde här: april 2017
Tack Jonathan B
gerenteresidente2016, Gerente på BlueBay Villas Doradas Adults Only, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2017

Dear Jonathan:

Thank you for taking the time to share your experience at our Blue Bay Villas Doradas hotel.

We very much appreciate your wonderful comments regarding our hotel and or friendly staffs.

Our team is very sorry to learn your dissapointment with our beach and how strong the wind blew bringing some algae, our hotel is located in Playa Dorada Complex, ´´Golden Sand´´, unfortunately we do not have white sand but, a nice and romantic hotel offering the best personalized service a visitor come to expect.

We hope you will consider staying with us again.

Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Fräscht hotell, trevlig personal. Mycket aktiviteter såsom volleyboll, fotboll osv.

Kunde varit bättre mat. Mer frukter osv, med tanke på landets exotiska kultur. Hade önskat med inhemsk mat.

Vackert hotell, fin växtlighet och dekorationer.

Men framförallt mycket trevlig personal !! Bra service !

Luis chocolate 'George Veronica Wilson alfredo Barbie yiandra djpedro

Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack Evelina M

Dear Evelina:

Thank you for your visit and for sharing your comments, we very much value your feedback.

We are so happy to learn your commendation to our friendly staffs and the quality of service they offer, your comments will be shared with them so they continue to exceed our customers expectation.

We look foward to seeing you again.

Omdömet skrevs 25 mars 2017 från mobil enhet

Semestern har varit jättebra. Hotellet hade bra underhållning varje kväll och och aktiviteterna var mycket bra! Trevligt dansgolv på kvällarna. Vädret var inte bra när vi var där men underhållningspersonalen fick upp stämningen ändå.

Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack Evelina G
gerenteresidente2016, Gerente på BlueBay Villas Doradas Adults Only, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2017

Dear Evelina:

Thank you for your visit and for sharing your feedback.

We are happy to learn you had a great stay with us and look foward to welcoming you back.