Omdömet skrevs 12 april 2018 från mobil enhet

Wow vilken resa! Obeskrivlig! Grym personal speciellt mycket beröm till the entertainers, the DJ och the superadvisor! På stranden kan man boka utflykter, vi bokade till blå lagunen samt bada med delfiner. Något jag verkligen rekommenderar att göra. Hotellet hade mycket underhållande och roliga aktiviteter/shower under dagen/kvällen, grymt!!

Tack Ylva A
Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

Världens bästa semester! Så nöjd med hotellet och personalen speciellt the entertainers: Mayo, Carlos, DJ Carlos, Delfy, Shorty, Chokolate, Alison and Compota .
Trivdes så bra på detta hotell att vi grät när vi lämna..

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Rutskkii D
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Både min sambo och jag är helt förälskade i detta hotellet. Absolut det bästa all inclusive jag varit på. Vi bodde på den ”lugnare sidan” vid Tiki Bar vilket var skönt. Wi-fi var superbra vid vår sida av hotellet men man märkte att det var lite sämre vid den större delen. Personalen var supertrevlig! Värda att dricksa.
Bästa restaurangen på hotellet var enligt oss Octopus.
Vi spelade tennis nästan varje dag & köpte roliga utflykter av killarna på stranden. 27 waterfalls är att rekommendera om ni vill ha en adrenalin-kick!
Har faktiskt inget att klaga på. Det var så bra att vi åker tillbaka redan nu i december och firar vår jul på detta hotell.
Rekommenderar starkt!!

Tack Biancaochphilip
Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig semester, hade bokat premium package, så vi blev väl mottagna med egen incheckning/ information och visning till rummet.
Maten på restaurangerna helt OK
Rummen något slitna
Servicen vi hade på loungen som ingick i premium package, värd allt, mycket mysig och där personalen var helt underbar, alltid trevligt att komma upp dit, lite goda snittar/kaffebröd, och lite mer att välja på i dryckesväg. vill ge Verenice, Laura, Domingo,Perez och Yiset som jobbade i loungen mycket beröm, för god service och alltid ett välkomnande

Tack Marie-Louise N
Omdömet skrevs 20 mars 2018

Helt ok hotell i prisklassen! Sett många som klagat på skick och städning mm. Men i vårt fall var det utmärkt, städerskorna gjorde ett strålande jobb. Vi bodde på det mindre annexet innan huvudbyggnaden för att ha närmre till golfbanan. Rent och snyggt, supertrevlig personal i poolbaren, gulliga städtjejer med glatt humör. Italienska restaurangen som ligger i den byggnaden är utmärkt. Tjejen som skötte bokningen för restauranterna skall kanske kostas på en charmkurs... det var "alltid fullt" på den tider vi föreslog. Bytte taktik och pratade med chefen direkt vid dörren, då löste det sig alltid! Perfekt mat! Maten var helt ok även i bufférestaurangen. Skaplig variation för att vara All inclusive. Något hög ljudnivå om man satt mitt i lokalen, men i ytterkanterna var det ok. Sen är det som vanligt bra att se till att "tippa" rätt personer så är servicen utmärkt.
Vi valde att köpa eget Wifi vilket fungerade tillräckligt bra med våra utrustningar, överallt i anläggningen.
Men det var nog det mest "hysteriska" ställer vi varit på när det gäller solstolar, 06.30 - 07.00 annars var du utan stol vid poolen. Knappt ens vid havet... Vi var där för att spela golf OCH sola/vila så vi tog stolar efter lunch när många hade lagt av solandet.

Rumstips: Lugnt och skönt i annexet (vid Italienska rest.) Stimmigare i stora hotelldelen.
Tack Stefan E