Spara

Mer information
från 235,00 US$
Mer information
Omdömet skrevs 5 februari 2017

Tog en rundtur där fortet ingick. Inget märkvärdigt, har varit på bättre fort eller slott. Inget ställe jag skulle besöka igen om jag reste tillbaka.

Tack MrBoggen
Omdömet skrevs 13 januari 2017

Inte så mycket att se. Tror de anordna resa dit via arrangören för 30 dollar. Jag betalade en mopedist 5 dollar utanför hotellet att ta mig dig och sedan hem.

Tack Tobbe C
Omdömet skrevs 5 september 2016

Vi tog en guidad tur runt inne på fortet, halvtaskig ljudnivå på bandet och man missade mycket av vad som sades.
Däremot är det alltid intressant med historia och man fick gå omkring inne på fortet och titta på olika saker.
Området runt fortet var minst lika fint, så passa på att ta en tur ned mot havet också.

Tack Bystrom
Omdömet skrevs 25 juni 2016

Bra utflyktsmål men inte mycket mer om man vid något tillfälle besökt Sveriges olika fästningar. Det är inte stort men med en fängslande historia om man är uppmärksam.

Tack jimmieblomster
Omdömet skrevs 21 juni 2016

Inte min grej direkt då jag inte är så förtjust i just detta.
Min kusin ville så gärna på den, så det var bara att haka på. inga konstigheter. därefter fick vi besöka downtown puerto plata samt cigarrbutiker och smyckebutik. det var spännande.

Tack SuniieSk