Kostnadsfri avbokning till den 22-02-05
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 22-02-05
Trip.com
eDreams192 US$
Travelocity192 US$
Omdömet skrevs 7 mars 2018

Vi var här en kväll och åt middag. Jättegod mat, bra service och fantastisk utsikt. Det fanns en liten lekplats också som våra barn på 3 och 5 år gillade mycket. Bra familjerestaurang!
Goda drinkar också!

Datum för vistelsen: februari 2018
2  Tack Stisun
Carin K, Public Relations Manager på Scuba Lodge & Ocean Suites, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2018

Hej Stisun,

Tack för att ni besökte vår restaurang och vi är jätteglada över att ni gillade maten och fick bra bemötande. Stort tack och mycket välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 6 februari 2018

Vi var på Aruba innan vi åkte till Curacao. Aruba föll oss inte i smaken så mycket, och alla människor vi träffade varnade oss för hur otrevligt och osäkert det skulle vara på Curacao. Värt att nämna då att vidare trevlig service fick vi inte av någon på Aruba. "one happy island" - not so much, bara sura miner överallt.

Vi landade på Curacao och fick jättebra hjälp av en invånare att hitta till busshållsplatsen, få förklarat för oss hur det funkar med betalning, var de stannar. Han hjälpte oss att prata med busschauffören för att vi skulle hitta rätt station. Vi tog oss till hotellet där vi direkt möttes av leenden, vi blev bjudna på en öl medan vi väntade på att vårt rum skulle bli färdigt. Redan efter en timme har alltså Curacao överträffat våra förväntningar stort.

Hotellet ligger ca 10 minuters promenad från "centrum" men precis runtomkring hotellet finns många hippa hotell, restauranger och barer så man behöver inte ens ta sig in till centrum på kvällen om man inte vill. Det ligger precis vid havet men det finns ingen strand att bada ifrån (även fast det ser så ut på vissa av bilderna). Inga av hotellen på Curacao har stränder, endast Avila Beach Hotel som har en konstgjord strand. Man får ligga vid poolen och titta ut över havet istället. Det finns två pooler. En vid nedre delen av hotellet, dit kommer inte så mycket sol och det är inte så jättemysigt men det går att ligga där. Den större poolen ligger upphöjd ovanför restaurangen, de har supersköna solstolar, dock räcker de inte riktigt till alla så man får vara snabb.

Restaurangen är väldigt bra, vi åt både frukost, lunch och middag där ett par gånger. Men vill man ha ett bord ute i sanden så är det nog bra att boka i förväg. Rummet är stort och bekvämt, finns inget att klaga på där! Vi är dykare så vi provade också att dyka med hotellet. Vi var en grupp som åkte iväg till några olika dykställen på ön. Utrustningen är ganska daterad men allt fungerade bra!

Datum för vistelsen: april 2017
Tack AT17A
Scubalodge, Public Relations Manager på Scuba Lodge & Ocean Suites, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2018

Stort tack för din recension, det känns bra att du upplevt oss så positivt och att du tycker om hur vi fungerar! We are so happy and proud to read your review. All Caribbean islands have their own characteristics and it's great to read that you enjoyed Curaçao as much as you did!

Omdömet skrevs 4 februari 2018

Hotellet ligger väldigt bra till, nära många riktigt bra restauranger. Vacker omgivning med färggranna hus. Trevlig och hjälpsam personal på hotellet och restaurangen. Lättsam stämning med gäster i olika åldrar. Personalen på dykcentret är trevliga och flexibla, hjälper till så att de som inte är så vana dykare får bra upplevelser. Kan absolut rekommendera hotellet.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack MatsStockholm10
Scubalodge, Public Relations Manager på Scuba Lodge & Ocean Suites, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2018

Stort tack för den här fina recensionen och ett ännu större tack för att ni valde att bo hos oss!

Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Trevligt litet Hotel i ett område som verkar vara på väg upp i trendfaktor. Många små trevliga restauranger runt om i närheten.
Som namnet antyder har dom många dykare som bor på hotellet och där går en dykbuss varje morgon från hotellet.
Trevlig innerträdgård med mycket växter o träd.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack tomash112
Carin K, Public Relations Manager på Scuba Lodge & Ocean Suites, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2018

Åh vad underbart detta är att läsa! Tusen tack för din recension, jag blir så glad!

Omdömet skrevs 8 februari 2017 från mobil enhet

Positivt överraskade.
Mycket trevligt ställe med bra bar drinkar och mat (vi åt lunch). Promenadavstånd till många bra restauranger. Infiniti-pool och en avslappnad miljö. Kan verkligen rekommendera detta.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack davidcW4584DF
Scubalodge, Public Relations Manager på Scuba Lodge & Ocean Suites, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2017

Tack för din feedback och trevligt omdöme! Vi hoppas få se er igen i framtiden.