“Suveränt”

Rankad som nr 14 av 334 Restauranger i Willemstad
Bra för: Romantiska möten, Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 29 juni 2018 från mobil enhet

Det var en bar blandat med resturang. Bra service med väldigt trevlig personal och god mat. Rekommenderas starkt

Tack Sofia m

Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Restaurangen som har det mesta, fin utsikt över punda, serviceinriktad och trevlig personal och sist men inte minst den supergoda maten

Tack Svenne Ö
TeamGouverneur, Manager på Gouverneur de Rouville, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2017

Dear Svenne

Thank you very much for your feedback. We are happy that you have enjoyed your time with us. We are happy to know that the food you have ordered was super good. Our kitchen team is super happy to know that as well.

We hope to serve you soon again.
Kind Regards
Management team, Gouverneur de Rouville

Omdömet skrevs 12 mars 2016 från mobil enhet

Vi rekommenderades att gå hit, dels för maten skull men också atmosfären. Restaurangen har en fantastisk lokal, så det är förståeligt att det drar folk. Vi fick vänta lite på ett bord då vi inte hade reserverat, men bemötandet var trevligt. Personalen var uppmärksam, i alla fall till en början av sittningen. Vi erbjöds cocktails innan maten, som var väldigt starka. Maten serverades snabbt och var inte riktigt varm. Köttet var torrt och såsen försvann i grönsakerna. Grönsakerna var goda, resterande behöver en stor dos kärlek. Dyrt för vad det är.

Tack alebel02
StevenvanAnken, Manager på Gouverneur de Rouville, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2016

Dear alebel02,

Thank you for providing us with your feedback. We are proud to notice that you have had a pleasant experience in our restaurant. One of our aims is to exceed the expectations of our guests, therefore we are proud to notice we we’re able to. Therefore we would like to thank you for these wonderful compliments. Restaurant & Café Gouverneur de Rouville is looking forward to welcome you again.

With kind regards,

On behalf of Restaurant & Café Gouverneur de Rouville

Omdömet skrevs 11 januari 2016 från mobil enhet

En trevlig restaurang med ett underbart läge vid vattnet. Själva lokalen är trevlig och har en jätte mysig innergård som är en del av restaurangen med en fontän. Maten var dock dålig får vi nog säga. Förrätten var ok men liten och enkel. Vill man gå minimalism och fine dining får man göra det hela vägen. Några deep fried räkor och majonnäs räknas inte dit. Hur som helst var det helt ok men väldigt liten. Huvudrätten var kycklingspett och sataysås, den löste vi inte ut att äta upp. Såsen var så pass vidbränd att allt smakade bränt. Till spetten hade de använt styckdelar och inte filé. De var väldigt rosa och sega, inte nära på färdiga.

Bordet bredvid oss bestämde oxfilé alla alla fyra och fick skicka tillbaka köttet på grund av stekgrad.

Men, personalen var mycket trevlig. När vi gav servitören feedback drog han bort huvudrätterna från notan.

Stället är trevligt för en drink eller två.

Tack andgah
StevenvanAnken, Manager på Gouverneur de Rouville, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2016

Dear guest,

Thank you for providing us with your honest experience. We would like to thank you for your time and effort to provide us with your honest feedback. It is one of our main aim's to exceed the expectations of our guests. Our team would like to apologize for the fact that you have experienced this differently. Moreover, we are constantly improving our quality and our service to maintain our highest standards. The feedback you provided us with will be discussed within our team. In spite of this our team is looking forward to welcome you again within the nearby future.

With kind regards,

On behalf of the staff of Restaurant & Café Gouverneur de Rouville

Omdömet skrevs 2 november 2015 från mobil enhet

Vi skulle äta lunch och fick efter en god stund menyn och beställde dryck. Såg därefter inte en skymt av servitrisen. Gjorde något vi aldrig brukar göra, lämnade stället. Vi kom samtidigt som en familj som gjorde samma sak. Bra mat? Fick ingen möjlighet att bedöma det. Vi har varit där två gånger på samma gång, första och sista!

Tack lennarthb
StevenvanAnken, Manager på Gouverneur de Rouville, svarade på det här omdömetSvarade 5 november 2015

Dear Guest,

We would like to thank you for providing us with your feedback. One of our aims is to exceed the expectations of our guests especially their first visit. Therefore we would like to apologize for the fact that you have experienced this differently. The feedback you have provided us with will be discussed within our team. In spite of this, our team is looking forward to welcome you again.

With Kind regards,

On behalf of Restaurant & Café Gouverneur de Rouville

Resenärer som tittade på Gouverneur de Rouville tittade också på

Willemstad, Curaçao

Besökt Gouverneur de Rouville? Berätta vad du tyckte!