“Lite så där.”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Omdömet skrevs 12 april 2017 från mobil enhet

Mycket folk, trångt. Lång väntan på maten i baren. Stränderna är mycket finare längre norr ut. Där är det färre turister och mycket mer genuinare.

Tack Utlangan

Omdömet skrevs 30 juli 2016

Perfekt sista dag för dyk-certet. Koraller och fiskar i alla dess färger. Ett måste för dig som gillar att vara under havsytan.

Tack annsan461
Omdömet skrevs 16 januari 2016

Inte den största av beacherna, men den trevligaste tycker jag. Har en mycket klart ekologiskt inriktning, bland annat försöker man restaurera det dubbla korallrev som drabbades svårt av en orkan för några år sedan. Bra snorkling åtminstone för en nybörjare

Tack Håkan S
Omdömet skrevs 7 juni 2015

Perfekt för snorklare och dykare samt för alla som inte tycker att stenbotten är något problem. Bra omklädningsrum och toaletter. Gott om solstolar. Restaurangen har jätte goda holländska pannkakor, prova dom. Många småfåglar flyger runt omgivningen, kul att se.

Tack Eva B
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 10 februari 2015

Vi körde dit i hyrbil eftersom vårt hotell rekommenderade denna strand. Blev besvikna då det kändes som en riktig turistfälla. Stranden är fullproppad med slitna gamla solstolar som kostar 13$ för 2 pers. Stranden är ganska stenig men ok snorkling vid revet utanför. Vi åt hamburgare och getost sallad i restaurangen, helt ok!

Tack Hannah G

Resenärer som tittade på Playa Porto Marie tittade också på

Sabana Westpunt, Curaçao
Curaçao, Karibien

Besökt Playa Porto Marie? Berätta vad du tyckte!