“Semester ”

Varadero Beach
Rankad som nr 1 av 53 saker att göra i Varadero
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Milslång strand med fantastisk sand och vatten. Finns möjlighet att ligga helt ensam eller vid solstolar som oftast tillhör hotellen.

Tack Daniel B

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Renaste vatten man kan tänka sig och bra botten. Bra med solstolar och parasoller. Längre än den vid Negril på Jamaica.

Tack gunnarfrisk
Omdömet skrevs 11 mars 2018

Stränderna i Varadero är otroligt vackra. Turkost vatten, precis som man tänker sig i Karibien, fin sand, överkomligt pris för solstolar, aktiviteter finns för den som vill.

Tack Michaela J
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Väldigt vacker strand men där vi bodde var det väldigt långgrund och blåsigt! Vi bodde i casa i stan och var aldrig österut där det finns alla hotell och resorter. Här i stan var det svårt att hitta solstolar på stranden. Helt ok, varken mer eller mindre!

Tack Atosa J
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 21 februari 2018

Underbara sandstränder, varmt och kristall klart vatten. Tillhör dom bästa stränder jag besökt. Mycket, mycket bra.

Tack Michael F

Resenärer som tittade på Varadero Beach tittade också på

Havanna, Ciudad de la Habana Province

Varadero, Matanzas Province
Varadero, Matanzas Province

Besökt Varadero Beach? Berätta vad du tyckte!