“Trevlig underhållning”

Beatles Bar
Rankad som nr 12 av 119 Restauranger i Varadero
Kök: Kubanskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Anrik bar och undergållningsställe i Varadero. Varje dag bjöds det på liveband som spelade på förmiddagen och sedan en kvälls show.

Datum för besöket: mars 2018
Tack G4295JBdanielb

Omdömet skrevs 21 februari 2018

Besökte detta ställe två kvällar. Mycket bra coverband med lång repertoar. Mycket folk och bra tryck. Ett ställe som är värt ett besök.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Michael F
Omdömet skrevs 8 februari 2018 från mobil enhet

Besökte inte denna bar som körde två set VARJE dag/kväll.

Verkade vara bra drag men vi lessnade innan vi inte gick dit, dels eftersom vi bodde bredvid och hörde musiken dagligen men framförallt eftersom det var SAMMA låtar varje dag. Zombie, I love rock’n’roll, The Wall, highway to hell Ja,

Datum för besöket: februari 2018
Tack Skorpaaan
Omdömet skrevs 1 februari 2017 från mobil enhet

Roligt ställe med cover band som spelar gammal rock, allt från The Beatles till Nirvana.
Minus till att dom inte var särskilt bra på att blanda drinkar.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Henrica H
Omdömet skrevs 11 januari 2016

Ett måste om man är i Varadero. Det svänger gott och ett bra ställe att besöka om man vill smita ifrån "all inclusive" :-)

Datum för besöket: januari 2016
Tack majsan g

Resenärer som tittade på Beatles Bar tittade också på

Varadero, Matanzas Province

Besökt Beatles Bar? Berätta vad du tyckte!