“Toppen med fantastiskt läge och härlig strand, trevlig och serviceinriktad personal.”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
439 omdömen
68 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 142 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs april 1 2011

Just hem kommen efter 14 dagar på Paradisus Princesa del Mar hotel, Veradero Kuba.
Hotellet tillhör Sol Melia spanska hotell kedjan. Vi har haft två veckors underbar semester där. Hotellet är ett "Allt inkluderat hotell", Man har inte sparat på något för att göra sina gäster helbelåtna. Bra husvin och toppen mat. Det finns i allt 8 restauranger på hotellet, vilken härlig känsla att inte behöva ta upp plånboken en enda gång. Ville man ha några speciella fina viner fick man dock betala till några kronor.
Vi fann att deras Buffé resturang var i längden det bästa valet. Där fanns ingeting (nästan) man inte kunde få. Hummer, T-bon stek, lax, räkor så mycket du kunde äta och fantastiska sallader. Efterrätterna ett himmelrike för chokladälskaren. Min fru gick upp ett kilo bara på deras chokladsås. Ostbord av absolut högsta kvalité.
Personalen är värd ett kapitell för sig själva. Mer hjälpsamma och glada personer får man leta efter. Vi fick snabbt vår favoritservetris Marleni, som bjöd på sig själv och lärde oss mycket om Kubas seder och bruk. Åker ni hit, krama henne från oss!
Vi har bara ett enda negativt omdömme. Banken på hotellet som växlar pengar. Vi hade läst om det tidigare och var därför speciellt uppmärksamma. Tjejen i kassan räknar pengarna snabbt, garanterat så hinner du inte med. Det lär alltid fattas en mindre summa till hennes fördel. Vi fick 5.00 CUC (ca 40:- kronor) för lite och gjorde henne uppmärsam på detta. De 5.00 CUC betaldes genast ut utan protest.
Vi återvänder gärna till Princesa del Mar och vill framföra vårt hjärtliga tack till personal och direktion som gjort vår upplevelse så minnesvärd.
Ulf Malmroos

• Bodde där i Mars 2011, reste som ett par
Till hjälp?
5 Tack Ulf-Gourmet

5 625 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (3)
Datum | Betyg
  • Tyska först
  • Ospecificerat
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Varaderohotell
4.4 km bort
Melia Las Antillas
Nr 11 av 64 i Varadero
4 143 omdömen
Visa priser

Besökt Paradisus Princesa del Mar Resort & Spa? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Paradisus Princesa del Mar Resort & Spa

Verksamhet: Paradisus Princesa del Mar Resort & Spa
Adress: Auropista Sur, Ctra. Las Morlas, KM 19 1/2, Varadero 42200, Kuba
Telefonnummer:
Region: Karibien > Kuba > Matanzas Province > Varadero
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Prisklass (per natt): 1 901 kr - 5 218 kr
Hotellklass:5-stjärnigt — Paradisus Princesa del Mar Resort & Spa 5*
Antal rum: 630
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Melia, TripOnline SA, Priceline och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Paradisus Princesa del Mar Resort & Spa. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Paradisus Princesa Del Mar Resort And Spa
Paradisus Princesa Del Mar Hotel Varadero
Paradisus Princesa Del Mar Varadero
Paradisus Princesa Varadero
Princesa Del Mar

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?