Omdömet skrevs 9 december 2016

Grymt fint hotell! Nära till en superfin strand, poolen är stor och riktigt bra med variation på mat, både på buffén och a la carte. Underhållningen var något av det bästa på hotellet, underbar upplevelse som gäst att kunna ta del av kultur och föreställningar!

• Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Nina H
GeneralManagerPVA, Director General på Paradisus Varadero Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2016

Hej Nina H,
Det glädjer oss att ni hade en bra semester och att ni njöt av er upplevelse här med oss på Kuba. Era kommentarer om maten och underhållningen kommer att framföras till respektive avdelning. Med tanke på de små och få resurser som finns på Kuba gör vår underbara personal ett fantastiskt jobb.
Tack för fin feedback, vi jobbar dagligen med att förbättra och utveckla hotellet.

Vi hoppas att ni kommer tillbaka till oss här och njuter av vår lilla bit av paradiset.

Varma och soliga hälsningar fràn Kuba
Darío Fernández General Manager

Omdömet skrevs 15 november 2016 från mobil enhet

Underbar resort miljö som ger skön och härlig avkoppling. Högsta klass på Royal Service och personalen har outstanding servicekänsla. Sköna sängar, fantastiska vyer och stort utbud på god mat som alltid var serverad med fingertopp känsla.
Underbara tips och special arrangemang som den fantastiska personalen ordande gör att vi garanterat kommer tillbaka!

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Magnus S
GeneralManagerPVA, General Manager på Paradisus Varadero Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 16 november 2016

Magnus S,
Tusen tack för dina ord och för att du tog dig tid till att lämna feedback om várt resort.
Det värmer att höra att ni hade en trevlig och skön avkoppling, det är det vi strävar efter.
Att vára gäster ska bli bortskämda och fá njuta av en del av várt paradis.

Vi hoppas verkligen att ni kommer tillbaka.

Soliga hälsningar frán Cuba
Darío Fernández Director General

Omdömet skrevs 23 mars 2016

Vi bodde på den lite lugnare delen av hotellet som heter Royal Suites. Det var väl värt dessa pengar med en lugn och mycket mindre restaurang som inte alls kändes som en stor matsal som det oftast gör på dessa all inclusiv hotel.
Servicen vid poolen var fantastisk med pigg personal som fanns till hjälp hela tiden.
Ingick gjorde besök på olika mindre restauranger på den stora delen av hotellet men dessa var inte så specilella tyvärr men helt ok, bra med lite variation.
Ingick gjorde även fri surf vilket uppskattades av alla i familjen efter en vecka utan efter att ha rest runt på landsbygden.
Maten är fantastisk med stort utbud! Speciellt med tanke att Kubanerna själva inte får en chans att äta detta som vi turister trycker i oss. De odlar och vi äter, det känns så orättvist! Dock så njöt vi verkligen, alla var så vänliga och trevliga.
Rummen stora och ljusa med ett stort badrum och en fantastisk utedusch.
Dock finns det ett minus med denna delen av hotellet ( därför får hotellet bara 4 poäng istället för 5) och det är att det inte finns någon strand! Vid lugnt väder så går det att försiktigt ta sig ut på stenarna och lägga sig i vattnet men stranden vid den stora delen av hotellet är så fantastiskt så väl värt att gå dit vilket tar ca 10min. Stranden där är lång och fantastisk och har man tur så finner man vackra snäckor.

• Bodde här: mars 2016, reste med familjen
Tack TravellerIsa
GeneralManagerPVA, Director General på Paradisus Varadero Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2016

Estimado TravellerIsa
I många todo el personliga y la Dirección i Paradisus Varadero Agradecemos mucho sus comentarios Lindos. Es todo un placer sabel som haya tenido una estancia placen solbränna. Nuestro objetivo es konstant mejora y sus palabras para nosotros la Mayor hans Motivación. De todo corazón esperamos poder volver Darla har en futuro próximo, nuevo una bienvenida calurosa i nuestro Hotel.
Con muchos saludos desde Kuba,
Generaldirektör

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 8 oktober 2015

Jag bodde där i 6 dagar med min fru och min son (1 år och 8 månader), det var bra service och barnklubbens personal var mycket bra, bra mat, bara fråga drycker var inte den bästa kvalitet.

Jag rekommenderar denna resort. Tips få dome cuc för tips och du kommer att få en bättre service

Tack ripoblet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
GeneralManagerPVA, Director General på Paradisus Varadero Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2015

Dear ripoblet
On behalf of the whole staff and the management of the hotel we would like to thank you very much for your review. We are very happy to read that you had a nice time with us and appreciate a lot that you highlight the friendliness of the staff and the quality of the hotel. Thank you very much for the recommandation and we hope to give you in a future a warm welcome back to our hotel.
With best regards from the warm Cuba,
General Manager

Omdömet skrevs 7 juli 2014 från mobil enhet

Super fint, rummen är okej, super service, fräscht, fint, bra spa, men man kan inte ta sig därifrån. (Jag personligen gillar inte all inclusive) Stranden är helt fantastisk men man tröttnar på den efter ett tag, de man delade plan med ser man 10 gånger om dan, om inte på den lilla stranden så är de bordet brevid på frukosten eller i lunch restaurangen eller på middags restaurangen.
Maten är helt okej. Grill buffén var helt underbar men efter 3 dagar kan man den.

Bodde här: juli 2014
2  Tack Julia B
GeneralManagerPVA, General Manager på Paradisus Varadero Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2014

Kära Julia B
Tack så mycket för att du tog dig tid när du kommer tillbaka för att dela med oss och våra läsare dina fantastiska kommentarer om din vistelse på Paradisus Varadero.
Vi är glada att veta att du anser vår resort som en "Super trevlig plats" även när du inte gillar all inclusive resorts.
Varmaste hälsningar
General Manager