Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
206 US$
175 US$
Expedia.com
Se erbjudande
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Melia Varadero(Varadero)
279 US$
228 US$
Expedia.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
177 US$
135 US$
Expedia.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Sol Palmeras(Varadero)
198 US$
Expedia.com
Se erbjudande
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
132 US$
122 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
121 US$
Booking.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
287 US$
251 US$
iberostar.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
113 US$
107 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
376 US$
227 US$
Cancelon
Se erbjudande
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Omdömen (6 045)
Filtrera omdömen
6 045 resultat
Medlemsbetyg
3 469
1 754
531
203
88
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
3 469
1 754
531
203
88
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 6 045 omdömen
Omdömet skrevs 17 oktober 2017

Hotellet var fräscht och bekvämt. Personalen var serviceinriktad och trevlig. Restauranger som varierade i kvalitét var på det stora hela mycket bra. Stranden var väldigt ren och fin. Golfbanan var en upplevelse med sin närhet till havet.

Tips för att välja rum: Utsikten från balkongen var bedårande.
  • Bodde här: februari 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Tack larob51
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
jefeventasmla, Director of Sales på Melia Las Americas, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2017
Google-översättning

Dear larob51,
We are so happy to know that you enjoyed a very pleasant stay at Meliá Las Américas! Thank you very much for sharing your experience as a guest and we are pleased that you truly enjoyed all our facilities & services. Thank you for mentioning the our facilities for golfers and our beautiful beach.
We look forward to welcoming you back. It will be our pleasure to host you on another Cuban vacation.
Best regards.
Sales Department

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 mars 2017 från mobil enhet

Fint hotell. Bra service. Maten lite blandat,buffén fanns mycket men maten smakar inte så mycket. Japanska restaurangen bra. Italienska bra, franska såg bättre ut än vad det var.Bra underhållning på kvällarna. Lia och Roberto superduktiga,alla som höll i aktiviteterna var mycket duktiga.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Anneli H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Svar från företaget:Svarade 29 mars 2017
Google-översättning

Dear Anneli H,
Thank you very much for your review and for choosing our resort to enjoy your holidays. We are so happy to know that you had a very pleasant stay at Meliá Las Américas! We appreciated your highlight of our food offer and entertainment program.
Thanks again for your high recommendation and we look forward to welcome you back next year.
With our best greetings.
Sales Department

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 februari 2017

Efter en veckas rundresa på Kuba, kom vi hit och jag måste säga att vi blev mycket positivt överraskade. All personal vi kom i kontakt med vad mycket trevliga och hjälpsamma. Rummet rent och prydligt med god utsikt över havet. Vad gäller maten så vad den väl över genomsnittet för all inclusive hotell på sydliga bräddgrader. De hade verkligen ansträngt sig att få till variationer på måltiderna. En kock t ex stod och stekte allt från fisk till fläskkotletter på lunchen, utöver allt som fanns upplagt. Servicen vid alla måltider vad utmärkt. Stranden vad fantastisk och inbjöd till sol och bad.
På kvällarna så erbjöds underhållning i foajén, allt från pianist, opera, mannekänguppvisning med mer. Allt med hög klass. En detalj vi noterade vad att hotellchefen vid namn Bernard Meyer ofta dök upp och engagerade sig i gästernas välmående. Ett beteende som inte är helt vanligt, men desto mer uppskattat. Heder åt dylika människor.
Vi lämnade efter sju nätter, nöjda och glada att vi fick ett underbart avslut på våra två veckor på denna mycket intressanta och spännande ö.

  • Bodde här: februari 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
Tack jetgus2016
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Svar från företaget:Svarade 27 februari 2017
Google-översättning

Dear jetgus2016,
Thank you very much for your review and for choosing our resort to enjoy your vacation. We are so happy to know that you enjoyed a very pleasant stay at Meliá Las Américas! We appreciated your highlight of our clean beach as well as our Evening Entertainment. Thank you for underlining the quality & variety of our food offer.
Thanks again for your high recommendation and we look forward to welcome you back next year.
With our best greetings.
Sales Department

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 februari 2017

Fint hotell utanför Varadero med bra personal och 4 extra restauranger som vara olika bra. Servicen på den Italienska var inte som den borde varit men de andra 3 var ok och maten var helt OK. En av de saker som inte gör att jag ger en 5:a är juicen på frukostarna och övriga måltider också. Varför späder man ut juicen med vatten på ett sånt fint hotell. På Habana Libre i Havanna fick man riktig Apelsin Juice och Guavajuice m.m (ej utspädd) och det hotellet har sämre ranking. Dessutom så var det inget fel på rummen med sina fina balkonger men utrymmet för väskor var sämre än i Havanna Hotellet kan annars rekommenderas och en trevlig ägare gick runt och pratade med folk vilket kändes lite familjärt
.

Tips för att välja rum: självklart mot havet och helst nära receptionen annars blir det långt att gå till matsalen och de bra barerna.
  • Bodde här: januari 2017, reste med vänner
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack BengtErlandson
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Svar från företaget:Svarade 9 februari 2017
Google-översättning

Dear BengtErlandson,
Thank you for taking the time to share your overall good experience at Meliá Las Américas. We were glad that you enjoyed our facilities & services and that found the accommodations and service up to your liking. We also take good note of your remarks about what we still have to improve, as we believe that is only through listening carefully to the comments and suggestions of our customers, we will be able to achieve the constant improvement, guest satisfaction and quality service that we want and our guests deserve.
Thank you again for your comments and for your recommendation.
Best regards from Cuba
Sales Department

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 februari 2017

Bra rum men fuktigt trots AC. Antydan till mögeldoft. Städning O.K och frekvent byte av sängkläder och handdukar. Hygglig All Inclusive men tveksamt om innehållet i spritflaskorna stämmer med etiketten. Det Japanska restaurangalternativet är inte värt besöket. Däremot Arcadia är alldeles utmärkt.

  • Bodde här: januari 2017, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Arne E
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Svar från företaget:Svarade 9 februari 2017
Google-översättning

Dear Arne E,
First of all, we want to thank you for choosing Meliá Las Américas to enjoy your holidays and for taking the time to share your experience on TripAdvisor. We were please to see your positive remarks about our All Inclusive facilities and services. We also take good note of your remarks about what we still have to improve, as we believe that is only through listening carefully to the comments and suggestions of our customers, we will be able to achieve the constant improvement, guest satisfaction and quality service that we want and our guests deserve.
We look forward to welcoming you back to Varadero and in the meantime receive our warmest regards.
Sales Department

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen