“Bästa maten i Havanna.”

Kök: Kubanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Hittade denna pärla på tripadvisor och glada är vi för det. Bästa maten i Havanna om du vill äta genuin kubansk mat. Lite svårt att hitta hit men väl värt att leta. Rekommenderar varmt denna restaurang vid besök i huvudstaden.

Tack Daniel B
habana61restaurante, Dpto de Atención al Cliente på Habana 61, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Daniel ... vad ett nöje att veta att han älskade vår mat ... tack för att du besöker oss och vi hoppas snart återvända !! iii

Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Viktigt att du bokar plats! Väldigt trångt mellan borden! Annars väldigt proffsig service och mycket vällagad och god mat!
Svarta bönerna som serverades till maten var extra goda. Rekommenderas varmt!

Tack Atosa J
habana61restaurante, Dpto de Atención al Cliente på Habana 61, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Tack för din åsikt ... platsen är mycket upptagen ... vi rekommenderar att boka genom telefon 78016433 för att garantera ett utrymme ... vi hoppas att besöka oss igen !! iii

Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

En modern och välbesökt restaurang i en fin lokal mitt i gamla stan. Bra viner och fin service, men seafood tallriken var lite smaklös.

Tack Cesar G
habana61restaurante, Dpto de Atención al Cliente på Habana 61, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2018

Cesar, agradecemos su comentario y esperamos nos visiten nuevamente...

Omdömet skrevs 6 december 2017

Detta är ett av de få ställena i Havanna där du får bra mat i europeisk stil.
Personalen är trevliga och tillmötesgående, drinkarna utmärkta och maten god. därtill har de lyckats bra med inredningen. Vad mer kan man begära. Vi rekommenderar definitivt ett besök på Habana 61. Men beställ bord i förväg annars är risken stor att det är fullt.

Tack Peter S
habana61restaurante, Dpto de Atención al Cliente på Habana 61, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2017

Gracias Peter...nos satisface haya disfrutado su estancia en Habana 61...En nuestro restaurante ofrecemos platos internacionales y cubanos, le ponemos mucha dedicación y esmero al hacer nuestra comida y servirla, realmente lo disfrutamos. Nos encanta que se lleven un buen recuerdo del sabor de nuestra cocina y nuestra gente....Gracias por todo y esperamos volverlos a ver!

Omdömet skrevs 19 april 2017 från mobil enhet

Den bästa restaurangen vi besökte under våra två veckor på Kuba.
Maten smakade utmärkt och personalen trevlig. Allt var mycket prisvärt.
Glöm inte att boka bord.

Tack Mats S
Katia P, Dpto Atención al Cliente på Habana 61, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2017

Gracias por visitarnos y compartir tu experiencia con nosotros. Ojalá puedas regresar pronto!

Resenärer som tittade på Habana 61 tittade också på

Havanna, Ciudad de la Habana Province

Besökt Habana 61? Berätta vad du tyckte!