Spara

gemo82
Skåne
Läs alla 6 387 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Kuba
från 28,00 US$
Mer information
Omdömet skrevs 22 december 2019

Här har det säkert hänt väldigt mycket, inget hände dock när vi var här och eftersom det var 38 grader varmt var det skönt att gå in i en buss med AC. Häftig avbild av Che Guevara!

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack Elaine P
Omdömet skrevs 6 december 2019

En av världens största offentliga torg, där Fidel höll många tal till folket. På fasader runt torget fanns Fidels två närmaste rådgivare (Che Guevaras och Camilo Cienfuegos). Även mötesplats för många amerikanska taxibilar.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack gemo82
Omdömet skrevs 11 maj 2019

Che Guevara finns avbildad som en stor mural målning på revolutionsarmens byggnad och inrikesministeriet. Kul att ha sett detta.

Datum för upplevelsen: april 2019
1  Tack Marga S
Omdömet skrevs 22 januari 2019 från mobil enhet

Åkte hitt till torget. Fins ett museum vid sidan om. Vi gick aldrig in där. Hyr man en amerikans bil och åker några timmar brukar dom åka hit.

Datum för upplevelsen: januari 2019
Tack dennisbU4422WY
Omdömet skrevs 10 januari 2019 från mobil enhet

Ett stort och naket torg helt utan charm. Det enda som möjligen hör det sevärt är avbildningarna av revolutionens förgrundsfigurer som finns på vissa husfasader.

Datum för upplevelsen: december 2018
Tack Danesand