“Otroligt bra restaurang med”
Omdöme om Ike's Bistro

Rankad som nr 13 av 159 Restauranger i Palm/Eagle Beach
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Otroligt bra restaurang med supertrevlig personal! Rekommenderar verkligen middag här. Välj gärna fisk. Vår servitris Ana Libia är alltid glad och trevlig.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack kickiw2019
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 405)

Omdömet skrevs 5 januari 2017

Vår frukosthacienda förvandlas till mysrestaurang i kvällsskymningen och det fungerar. Många alternativ på menyn och bra spridning på rätterna. Fisken och pasta med skaldjur blev favoriter. Servicen svajade något men hovmästaren får full poäng för sitt trevliga bemötande.

Datum för besöket: december 2016
Tack theguggemrpeter
Omdömet skrevs 2 juni 2016

Jag har allergi, vilket hade talat om i förväg, vilket inte hjälpte. När vi beställde påpekade vi detta igen. Vilket inte heller gick in. Fick skicka ut maten. Fick ny mat och där var det ändå lök i tillbehören. Fisken var god. Men kvällen blev ändå lite förstörd med mat som åkte ut och in.

Datum för besöket: mars 2016
Tack Ann-Kristin S
Omdömet skrevs 31 oktober 2015 från mobil enhet

Vi åt "kockens val" och det var den bästa meny vi har ätit under hela vår vistelse på Aruba! Perfekt avvägd måltid avseende både mängd och smak. På Aruba serveras väldigt stora portioner och det kan ta död på matlusten. Efter denna måltid kände vi oss lagom mätta och som sagt var, så var rätterna förstklassiga!!! Även vinpaketet passade mycket bra till menyn. Kan verkligen rekommenderas!

Datum för besöket: november 2015
Tack 857ulrikad
Omdömet skrevs 23 januari 2014

Maten var bra och fint dekorerad på tallriken.För och efterrätterna hade hög klass.
Lite mer fisk på menyn hade varit bra.

Datum för besöket: januari 2014
Tack hoffa63

Resenärer som tittade på Ike's Bistro tittade också på

Besökt Ike's Bistro? Berätta vad du tyckte!