Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
G H

Magiskt hotell

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 21 feb. 2023från mobil enhet
Magiskt hotell vistelse. Andra gången vi stannade på hotellet efter ca 15 år. Rena och renoverade rum med mysigt arkitektur. Fantastiskt personal överallt som försöker göra att man känner sig hemma och omhändertagen. Personalen på receptionen, Jennifer, Julio och Patrik är underbara människor. Speciellt Jennifer som verkligen såg till att vi fick allt vi önskade. Hon var lyhörd, service inåtriktad och super värm själ. Trevlig och lyhörd personal på restaurang och baren. Maurice hjälpte oss med att få ordning på solstolar. Rudmilla var glädje spridare. Trevliga Billy. Rekommenderar hotellet värmt. Skulle kunna stanna där igen nästa gång vi besöker Aruba.
Datum för vistelsen: februari 2023
Tips för att välja rum: Prata med personalen så hjälper dom er med allt
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Sales Marketing, MarketingAmsterdam Manor Beach Resort, svarade på det här omdömet
Svarade 28 feb. 2023
Dear gh802,

Thank you for leaving a great review! It was a pleasure to host you! We are happy to see that you had a wonderful time at Amsterdam Manor Beach Resort! It is always encouraging to hear positive feedback of our wonderful staff. We will be giving them the compliments for their hard work.

We hope to welcome you again in the future!

5 575 kr
  • Official Hotel Site
3.5 km från Amsterdam Manor Beach Resort
Visa fler hotell i Palm/Eagle Beach
Omdömet skrevs 1 januari 2020

Trevligt hotell , lagom stort och familjärt. Väl omskött, snyggt och städat. Trevlig personal. Nära stranden och busshållplatser utanför, så man lätt kunde ta sig till Oranjestadt eller Palm beach .
Något begränsat med restauranger inom gångavstånd. Nära till supermarket.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Elisabet2020
AmsterdamManor, Manager på Amsterdam Manor Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2020

Kära Elisabet2020, tack för att du delar din upplevelse! Det är jättebra att se att din upplevelse var trevlig och att du gillade vår vänliga service. Vi uppskattar dina vänliga kommentarer, och vi hoppas att du kommer tillbaka snart!

Omdömet skrevs 10 november 2019

Jag och min man var där på smekmånad. Väldigt mysigt lågt hotell vid stranden, bara en väg emellan. Trevlig personal. Det bästa var att man inte behövde stressa till stranden. Det fanns alltid plats på hotellets solstolar. Strandhanddukar ingick. Jättefin lugn strand. Hotellets egna restaurang Mango var trevligt att äta lunch på. Några kvällar promenerade vi bort mot den lite mer livliga stranden Palm Beach där fler restauranger fanns.

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack Hanna S
AmsterdamManor, Manager på Amsterdam Manor Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2019

Dear hansjo90,

Thank you for this review and congratulations! It is an honor for us to hear that we were able to positively impact your honeymoon. It is great to see that you liked our cozy resort, our friendly staff and great restaurants.
Thank you so much for the kind words and we hope to welcome you back soon!

Omdömet skrevs 15 februari 2018

Kan varmt rekommendera detta hotell. Rummen är fina, mycket vänlig personal, bra restaurang, mycket fräsch hotellanläggning som ständigt underhålls. Men det bästa är närheten till magiska Eagle Beach tvärs över gatan. Ca 5 min promenad till stor supermarket. Kommer garanterat återvända nästa år.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack 980j_rgenp
AMBRManager, Manager på Amsterdam Manor Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2018

Dear Jörgen,

Thank you for your lovely words and recommendation! We are thrilled you would like to come back 😊 We are glad that we hit the mark on so many points for you, especially relating to customer service. We do pride ourselves on the level of warm and genuine service, we always aim to deliver, and all our guests are special to us. We hope to see you soon!

Sunny regards

Omdömet skrevs 17 november 2017 från mobil enhet

Vi gillar mindre boutiquehotell. Amsterdam manor är ett av få i området. Fräscha rum, bra sängar och välutrustat kök uppskattades mycket. Den finaste delen av Eagle beach är enligt oss precis mitt över gatan. Från hotellet har man promenadavstånd till en stor supermarket och Palm beach där det fler stora hotell, barer, shopping och här finns också de flesta restaurangerna.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Travellingfamily69
AMBRManager, Manager på Amsterdam Manor Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2017

Dear Travellingfamily,
Thank you for taking the time to review us! We are glad to see that you liked your stay and that you were able to enjoy Eagle beach to the fullest.
We hope to welcome you back in the future and thank you for the kind comments!

Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera Hotel Amsterdam Manor. Bra läge vid stranden Eagle Beach, mycket fräscha rum på hotellet och även bra restaurang. Trevlig personal. Städning av rummen får toppbetyg. Du kan även relaxa med en drink After Beach och även senare på kvällen njuta av hotellets bar.
Fem stjärnor. Återvänder gärna till detta hotell.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Gutta1950
AMBRManager, Manager på Amsterdam Manor Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2017

Dear Gutta1950,

Tack för att du tog dig tid att granska oss! Det är fantastiskt att se att du gillade platsen och att höra att vår personal var tillmötesgående och vänlig.
Vi hoppas att du hade en härlig och avkopplande tid! Tack för de snälla orden och vi hoppas välkomna dig tillbaka!

AMBR Management