“Frukost och middagsrestaurang på Amsterdam Manor”
Omdöme om Mangos Restaurant

Mangos Restaurant
Boka med OpenTable
Mangos Restaurant har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 48 av 189 Restauranger i Palm/Eagle Beach
Bra för: Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 16 februari 2017

God frukost med mycket att välja på, fräscht och snyggt upplagt. Stort plus till Marleny och "Happy Island-Juan med personal som effektivt såg till att allt fungerade och att gästerna trivdes. Tråkigt med fåglarna som inte förstod att våra tallrikar inte var fågelbord!
Vi åt endast en middag, en vällagad 3-rätters men, det var lite för mycket mat på tallriken. Även kvällspersonalen var mycket serviceinriktad.

Tack elisabeth909

Omdömet skrevs 5 februari 2016 från mobil enhet

Fina råvaror, mycket vällagat med känslig kryddning. Helt enkelt väldigt god mat och detta i en lugn och avspänd atmosfär. Personalen är trevlig. Priserna är normala för resmålet dvs ganska höga inte minst pga skatter och serviceavgifter. Full Wifi

Tack LunkanStorvreta
AMBRManager, Manager på Mangos Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2016

Dear Guest,
First of all, thank you for choosing to dine with us.
We take great pride in providing excellent service and high quality food.
As you may or may not know tax and service charge is a standard percentage at all other restaurants on the Island. We are delighted to hear that your dining experience at Mangos was an excellent one, if you're traveling to our area gain soon, don't hesitate to call us.

Omdömet skrevs 24 oktober 2015 från mobil enhet

God mat och bra service. Jag åt karibiska räkor som var utsökta. Min man tog en pasta där smakerna passade fint med varandra.
Vi avslutade med var sin Margarita.

Tack lena j
AMBRManager, Manager på Mangos Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 26 oktober 2015

Thank you very much for leaving us a review, we are happy that you have enjoyed your dinner, the setting and most important the food. We hope to see you back soon!

Omdömet skrevs 20 oktober 2015 från mobil enhet

Buffé med smalt utbud. En smak som inte kändes mexikanskt, vet inte vad det smakade.
Tyvärr kom vi lite sent så maten hade börjat känna en aning torr. För detta betalade vi 100 $ inklusive var sin margarita. Vi var två som åt.
Vi får se om dom får en ny chans. Detta var oå vår första kväll.

Tack Jonas J
AMBRManager, Manager på Mangos Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2015

Thank you for sharing this information and telling us about the inconveniences you have encountered. We are very sorry to hear about your experience, therefore we have invited you back to Mangos as our special guest to experience another night at Mangos. We trust this action taken will bring a sense of resolution and satisfaction concerning this matter. Enjoy your dinner at Mangos!

Omdömet skrevs 21 februari 2015 från mobil enhet

Mangos är hotellets restaurang på Amsterdam manor. Man har ofta olika teman. Vi åt olika rätter och allt var mycket bra. Ca $ 25 för en varmrätt.

Tack GunnarVanersborg
AMBRManager, Manager på Mangos Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2015

Thank you for taking the time to leave a review for us.

Resenärer som tittade på Mangos Restaurant tittade också på

Palm/Eagle Beach, Aruba

Palm/Eagle Beach, Aruba

Besökt Mangos Restaurant? Berätta vad du tyckte!