Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Stängt”
Omdöme om Bros & Beer Aruba

Bros & Beer Aruba
Rankad som nr 94 av 191 Restauranger i Palm/Eagle Beach
Certificate of Excellence
Prisklass: 5 US$ - 25 US$
Restauranginformation
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Efter att ha läst så mycket positivt om Bros&Beer såg vi verkligen fram mot ett besök. Besvikelsen blev stor när vi insåg att stället var stängt. Ingen information om nya öppettider vare sig på barens ytterdörr eller här på TripAdvisor. Enligt all information vi hade skulle det vara öppet. Så trist.

Tack Jannikaj
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (61)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

15 av 61 omdömen

De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 juni 2017

    • Standard
    • Service
    • Mat
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Kellox13, General Manager på Bros & Beer Aruba, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 april 2017 från mobil enhet

Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Kellox13, General Manager på Bros & Beer Aruba, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 april 2017

Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Kellox13, General Manager på Bros & Beer Aruba, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 mars 2017 från mobil enhet

Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Kellox13, General Manager på Bros & Beer Aruba, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.

Resenärer som tittade på Bros & Beer Aruba tittade också på

 

Besökt Bros & Beer Aruba? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ägare: Vad är din syn på saken?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig som ägare av ditt objekt