“Toppenrestaurang”

Rankad som nr 27 av 251 Restauranger i Oranjestad
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Mycket god mat, mycket trevlig och omtänksam personal. Trevlig atmosfär en mysig restaurang som vi gärna besöker igen.

Tack Olof H
ShermanMorrison, Public Relations Manager på Ricardo's Restaurant Aruba, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2018

Thank you so much for taking the time to share such kind words about your experience at Ricardo's. For those that don't read Swedish, this review says "Very good food, very nice and caring staff. Nice atmosphere in a cozy restaurant that we'll gladly visit again." We are all about Good Food, Good Folks, Good Fun and GREAT Views, so we're glad you got to experience all the best we have to offer! Thanks again for sharing and we look forward to serving you again the next time you find yourself on One Happy Island!

Omdömet skrevs 10 december 2016 från mobil enhet

Sen lunch med riktigt god pizza. Dessutom ett bra urval av olika viner på glas.
Snabb och bra service.
Härlig utsikt över havet.

Tack 704hansg
Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

Fantastiskt vällagad mat, speciellt groupern (havsabborre) i mango och limesås. Mycket bra service och plus för att man kan på bord på sandstranden enbart 10 meter från vattenbrynet. Bästa restaurangen i området!

Tack Göran B
Omdömet skrevs 2 juni 2016

Otroligt vänligt bemötande, inte minst av ägaren själv. Jättegod mat och bra viner. Servitören från Italien gav det där lilla extra. Har det bästa kaffet på Aruba. Vi åt 3 middagar här. De har också en trevlig bar, där vi åt några luncher. Tjejen i baren var jättegullig och serviceminded.

Tack Ann-Kristin S
GeorgeAruba, Public Relations Manager på Ricardo's Restaurant Aruba, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2016

Dear Ann-Kristin S

Thank you for your review and sharing your experience at Ricardo's, yes in our team we are multicultural. Recommend us back in your country and we look forward to host you once more with us.

Thank you

Omdömet skrevs 9 februari 2016 från mobil enhet

Ricardo är en riktig italienare och så är också hans restaurang på Eagle Beach. Gemytlig stämning och vällagade italienska rätter.

Tack JanS052

Resenärer som tittade på Ricardo's Restaurant Aruba tittade också på

Palm/Eagle Beach, Aruba
Palm/Eagle Beach, Aruba

Besökt Ricardo's Restaurant Aruba? Berätta vad du tyckte!