“Mysigt hak ”

Kök: Västindiskt, Fisk och skaldjur, Bar, Grill
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 16 november 2016 från mobil enhet

Trevlig lite genuin restaurang vid vattnet, jättegod mat som vi åt och deras egen inlagda lök och papayasås var supergott. Gillar det lite spartanska som känns rätt när man är i Karibien

Tack Anita L

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 28 september 2016

West Deck är en lokal restaurang som ligger söder om Oranjenstad. Atmosfären är trevlig och ger en doft av den gamla kulturen, men servicen är inte bra och maten är ordinär.

Tack Lgmikael
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Omdömet skrevs 19 februari 2016 från mobil enhet

Dålig service. Dyrt. Menyn bestod av ett femtiotal förrätter och 5 huvudrätter. Utsikten var inget vidare speciellt.

Tack LemmySweden
Omdömet skrevs 9 februari 2016 från mobil enhet

Precis vid stranden ligger denna enkla och trevliga restaurang i Oranjestad. Här serveras mycket goda och prisvärda smårätter av trevlig personal.

Tack JanS052
Omdömet skrevs 6 februari 2016 från mobil enhet

Underbart läge, precis vid stranden och åker en färja missar man inte det heller!
Personalen var väldigt trevlig! Maten var helt underbar! Vi åt här två gånger, mojitosarna var underbara och även räkcocktailen och revbenen!

Tack Arapah

Resenärer som tittade på The West Deck tittade också på

Besökt The West Deck? Berätta vad du tyckte!