“Bästa i Divi Village”

Rankad som nr 39 av 248 Restauranger i Oranjestad
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 17 januari 2017 från mobil enhet

Mulligans har mycket bra mat och trevlig miljö, öppet med fläktar i taket och utsikt över hål 1 och 9 på golfbanan. Trevlig personal, frukost med allt: exotisk frukt, våfflor, pannkakor och härliga omeletter!

Tack Birgitta U

Omdömet skrevs 12 januari 2017 från mobil enhet

Vi har ätit på Mulligans flera gånger under våra två veckor på Aruba. En fantastisk restaurang, god mat, bra service och en gedigen meny med massor av olika rätter att välja mellan!

Tack Lisa Ö
Omdömet skrevs 11 maj 2016 från mobil enhet

Åt middag på Mulligans. Testade deras burgare med bacon. Väldigt god! Trevligt lugnt ställe med utsikt över omkringliggande golfbanor.

Tack Jeanette L
Omdömet skrevs 30 mars 2016

Fantastisk trevlig restaurang med utsikt över golfbanan, trevlig personal och god mat, öppen miljö som gjorde att det kändes som att sitta ute

Tack Börje L
Divi R, Guest Relations Manager på Mulligan's, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2016

Thank you for choosing Mulligans during your visit to Aruba! We are happy to read that you enjoyed your dining experience with us and appreciate your positive feedback. We hope that you will visit us again for another delicious meal!

Omdömet skrevs 26 februari 2015

Hade halvpension med möjlighet att äta på Mulligans. OBS en trappa ner. Tråkig mat och bedrövlig frukost! Vi fick betala $35 för 4 ganska små glas vin till middagen. Kändes väldigt amerikanskt. Saknade inhemsk känsla.

• Atmosfär
1  Tack Gitlar
DiviResorts, Public Relations Manager på Mulligan's, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2015

Thank you for your review of Mulligan's. We apologize for not meeting your expectations and hope you will consider dining with us again in the future; we are sure that we can provide you with a much better dining experience!

Resenärer som tittade på Mulligan's tittade också på

Besökt Mulligan's? Berätta vad du tyckte!