“Fantastiskt läge och god mat!”
Omdöme om Pinchos Grill & Bar

Pinchos Grill & Bar
Rankad som nr 22 av 251 Restauranger i Oranjestad
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 9 mars 2017 från mobil enhet

Restaurangen ligger ute på en pir, härligt! Servicen började lite "knackigt" med en servitör som rabblade dagens special helt ohörbart, kanske bara nervös... sedan blev allt mkt bättre. Goda drinkar och maten jättegod! Vinet som föreslogs var perfekt. Rekommenderas, se till att boka!!

Tack UlricaB_13

Omdömet skrevs 7 augusti 2016

Fantastiskt läge och mycket bra mat. Väldigt trevlig personal som var fantastiskt serviceminded och snabb.

Tack Harit007
Omdömet skrevs 6 februari 2016 från mobil enhet

Restaurangen är på en brygga över havet och fiskarna simmar omkring under som personalen och gästerna matar. Maten var helt underbar, drinkarna satt fint de också och personalen väldigt trevlig!

Tack Arapah
Omdömet skrevs 31 oktober 2015 från mobil enhet

Vi bokade bord på nätet ett par kvällar innan. Väldigt trevlig restaurang, på en pir, med en Fantastisk solnedgång. Maten var den bästa vi ätit på Aruba. Fisk- och räkspetten var utsökta. Servicen var mycket bra. Skulle definitivt äta här igen. Rekommenderas varmt.

Tack gun_2010
Omdömet skrevs 30 december 2012

Bästa grillspättet jag ätit. Läget är fantastiskt, maten och servicen likaså. Ni mste besöka denna restaurang om ni åker till aruba. Och ät grillspettet! :)
Boka bord, det kan vara fullt.

Tack frisscarro

Resenärer som tittade på Pinchos Grill & Bar tittade också på

Besökt Pinchos Grill & Bar? Berätta vad du tyckte!