“Middag”
Omdöme om Red Parrot

Red Parrot
Rankad som nr 242 av 547 Restauranger i Aruba
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Lite omväxling ist för buffén på hotellet så bokade vi här.
En jättegod Hummer soppa och fantastiskt god och mör köttbit, men tillbehören gillade jag inte. Hade hellre tagit en fräsch sallad än kokta grönsaker.

Datum för besöket: februari 2020
Tack marithaq

Omdömet skrevs 15 november 2019

Vänlig och snabb service till bordet, man kan välja att äta ute eller inne (rekommenderar att man sitter ute) med fin utsikt mot stranden.
God mat och denna restaurang ingår i all inclusive om man bor på Tamarijn eller Divi All Inclusive på Aruba. Det är bords bokning!!! De förväntar sig dricks då man lämnar bordet.

Datum för besöket: november 2019

Omdömet skrevs 14 mars 2020

Datum för besöket: februari 2020

Resenärer som tittade på Red Parrot tittade också på

Palm/Eagle Beach, Aruba

Besökt Red Parrot? Berätta vad du tyckte!