“Lyxig penthouse lägenhet”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Malmö, Sverige
1 omdöme
“Lyxig penthouse lägenhet”
Omdömet skrevs 3 juli 2018 för en vistelse i juni 2018

Absolut fantastiskt, som en penthouse lägenhet! Ligger nära, ett par hundra meter från Hadrians Wall Path precis när man kommer in i Gilsland. Nära Samsons pub som är i stort sett de enda som serverar mat på kvällen i Gilsland. Snygg inredning med alla tänkbara bekvämliheter, mikrovågsugn, tvättmaskin, torktumlare, diskmaskin, hårtork. Bra internet förbindelse. Bekväma sängar. Fantastisk frukost och man kunde få lunch paket med sig dagen efter. Trevliga ägare som hjälpte till med det mesta, vi blev körda till busshållsplatsen en bit därifrån. En perfekt lägenhet för att känna sig extra bortskämd efter en dags vandring på Hadrians Wall eller om man vill bo ett par dagar i området och göra utflykter och då kunna leva lite avskilt och sköta sig själv.

Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Caroline ...
Hertford, Storbritannien
2 omdömen
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan för en vistelse i juli 2018

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera