Priceline
Agoda.com
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Ett mysigt rum som kändes hemtrevligt. Det fanns några gemensamma ytor i pensionatet, samt tillgång till kök med tallrikar mm. Lite lyhört, men inget man tänkte på.

Trevlig och välkomnande personal och frukosten var bra.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Fofinondodusos
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Bott här två nätter med familjen. Bokade lägenhet för fyra personer med egen ingång och granne med engelska trädgården. Fantastiskt fint boende med två rum med dubbelsäng i ett rum och våningssäng och kök och köksbord i andra rummet, plus toalett med dusch. Nyrenoverat, fint och fräscht. Jättefin frukost i separat byggnad med vacker utsikt över landskapet. Testade även jacuzzi och bastu utomhus, rolig upplevelse med barnen med fin utsikt. Mycket trevlig och serviceinriktad personal. Vi kan verkligen rekommendera detta ställe!

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack annalC470IU
Omdömet skrevs 3 oktober 2019 från mobil enhet

Hur avslutar man nu bäst en förmiddagsutflykt på Österlen med sig själv? Jo på Svabesholms Kungsgård, så klart, andra gången i år och sist med rara @sophialivearthansson, men den här gången stannar jag lite längre och passar faktiskt på att också besöka den engelska trädgården och det ångrar jag intetrots inträdet Passar också på att hälsa till en tidigare arbetskollega från tiden på Simrishamns Turistbyrå och som varit med om att bygga upp den fina trädgården. Hon är dessvärre ledig idag, men kollegan lovar att framföra en hälsning till henne! Bra jobbat Maria HanssonVilken fantastisk trädgård. Därefter sitter det fint med fika och nu med trevligt bordssällskap från Lund Det ska vara gott att leva

#svabesholmskungsgård #denengelskaträdgården #utflyktpåösterlen #utflyktpåegenhand ##visitystadösterlen #visitsweden #mittosterlen #visitskånesydost #visitmittosterlen #mittosterlen #kivik #skåne #trädgårdsinspiration #turistisinegenstad

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste ensam
1  Tack mittosterlen
Omdömet skrevs 19 maj 2019 från mobil enhet

En dimmig helg bodde vi på detta trevliga ställe. Vi sov bra på pensionatet och åt en mycket god middag på kvällen. Hade gärna fått lite mer smakråd om vin till maten eftersom det vita naturvinet inte var någon smaksensation. Lite svårpratad miljö om man var många, men smakfullt och behagligt. Fin frukost.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Heffaklump
Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Var på utflykt med familjen och kom till denna pärla på Österlen. Fantastiskt trevlig personal som verkligen fick oss att känna oss som hemma. Rummen var generösa och välstädade. Härlig lantlig känsla. Vi fick tillgång till en mysig jacuzzi och bastu på kvällen med en härlig utsikt. Jag kan verkligen rekommendera denna pärla på Österlen.

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack Lisa O