Priceline
Agoda.com
Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Svåra att nå, svarar oftast inte i telefon.
Man får inte frukost före 8 och vi hade tid att passa redan 7. Efter telsamtal skulle vi få frukosten senare. Den skulle ställas i gästköket och det förmodade vi veta var det fanns. Vi letade igenom hela huset och först nästa morgon hittade vi det. Rummet ok, rent o fräscht men nästa gång väljer vi något annat. Ej prisvärt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 68lisbethp
Christine Arvidsson, Ägare på Farmors Lycka, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej,
Tack för dina tankar. Vi har frukost buffen uppdukad mellan kl.8-10. Tror inte vi vägrat någon att hjälpa till med frukost innan om de har behövt. Var gästköket finns står i infofoldern som finns på rummet annars går det utmärkt att fråga om man känner sig osäker.
Att vi inte skulle svara i telefon är helt felaktigt, skulle vi vara upptagna i telefon, skicka ett sms om det är akut eller mindre akut ett mail eller prova ringa igen. Önskar er en skön dag.

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Lika delar charm och kvalitet, i både boende, mat och bemötande. Frukosten är liten men utsökt och värd ett besök bara den. Detta var andra året i rad och vi önskar vi hade vägarna förbi Österlen oftare!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Linngl
Omdömet skrevs 7 juli 2020

Jättemysig gård på landet med allt man kan önska. Fräscha rum, trevlig personal, god mat. Lite grisar och får att titta på. Bra beläget till många roliga utflyktsmål.

Allt i en otroligt vacker miljö. Vi är supernöjda!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Susanna G
Omdömet skrevs 7 juni 2020 från mobil enhet

Vi hamnade på detta mysiga och gemytliga lilla hotell. Fantastisk ställe efter vandrat på massor av magiska stränder så avslutade vi med lite grisar/får! Maten 5/5! Riktigt bra ställe som rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack 374emiln
Omdömet skrevs 25 maj 2020 från mobil enhet

Fantastiskt boende på lantgård-i sekelskiftesmiljö.Underbara tysta rum sköna sängar rent och ombonat.
Får och lamm utanför sovrumsfönstret,katter lekte på gården.
Middagen med lammfärsburgare gedigen och fräsch,frukosten med allt hemlagat!!!Så bra!!!
Ligger ett stenkast från Brösarp,vi var på cykelsemester och hamnade på Farmors Lycka litet av ”misstag”eftersom allt var fullbokat i Brösarp.
Vi kommer snart tillbaka.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack barbarag711