“Superbra!”
Omdöme om Allé på Österlen

Allé på Österlen
Rankad som nr 2 av 29 Restauranger i Kivik

Trevliga generösa smörrebröd, gofika, fina helgmiddagar samt trevliga presenter och godsaker i den mysiga butiken. Jättemysig trädgårsservering på den kringbyggda gårdsplanen, fräsch matsal eller trevlig cafeavdelning att välja på. Ett härligt utflyktsmål året runt!

Tack ninarebeccaskoog

Omdömet skrevs 7 september 2020

Mycket trevligt lunch-/fikaställe med bra service och riktigt gott! Kom dock inte hit om du är väldigt hungrig då portionerna är små och inte speciellt mättande. Priserna ligger i övre registret men klart värt ett besök.

Tack LivsnjutarnDeLuxe
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Jättetrevligt ställe med generös trädgård där det finns bord och stolar för många. Vi åt en vällagad och god lunch. Trevlig personal gjorde besöket fulländat

1  Tack 1978Stefan
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Vår sista kväll i Kivik tog vi på oss promenadskorna och gick de tre kilometrarna till denna lite undangömda pärla! Ett varmt välkomnande och vi blev placerade vid ett bord ute på gården. Vädret visade sig från sin bästa sida!
Fräscha förrätter, burrata och röda räkor.
Välsmakande och lagom stora portioner.
Till huvudrätt blev det röding och ryggbiff. Biffen var perfekt stekt som medium, så fin köttbit! Fräscha tillbehör som kommer till, spetskålen var extra god! Vi kunde självklart inte lämna stället utan att äta desserterna också, favoriten blev pavlovan.
Otroligt serviceminded personal som hjälpte till med vinval och kom och frågade om allt var till belåtenhet flera gånger.
Mätta och belåtna fick vi med oss ficklampa och reflexband av den omtänksamma personalen, promenaden hem var välbehövlig efter all den goda maten! Tack för en härlig kväll och tack för lånet av ficklampa och reflex som vi återlämnat i den röda brevlådan!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Friskisbruttan
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Mysig och supertrevlig upplevelse.... Åt revben och de var de godaste jag ätit på många år kan bara rekommendera det....

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Mobile42223734274

Resenärer som tittade på Allé på Österlen tittade också på

Kivik, Skåne län

Besökt Allé på Österlen? Berätta vad du tyckte!