“Perfekt lunch i mysig lokal”
Omdöme om Allé på Österlen

Allé på Österlen
Rankad som nr 3 av 26 Restauranger i Kivik
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Konstrunda, som är en årlig ”måste-tradition”, förgylldes genom lunch på härliga Allé. Bra fräsch mat av fina råvaror, snyggt serverat av trevlig personal. Familjärt och ett ställe man gärna återkommer till många gånger!

Tack Jan D

1923 av 77 omdömen

Omdömet skrevs 28 mars 2018

Detta måste vara den bästa restaurangen på Österlen! Så god mat och mycket trevligt bemötande. Kunnig personal! Mycket prisvärt!
En fantastisk plats där ögat når långt över sädesfälten. I den underbara trädgården sitter man lugnt ner bland de många borden.

Tack kersax
Omdömet skrevs 1 januari 2018

Fräsch och utsökt mat! Många klassiker med spännande twist. Otroligt gottebord.
Vacker lokal och trevlig personal. Väl värt resan tvärs över Skåne.

Tack sanjalica65
Omdömet skrevs 16 december 2017

Härlig atmosfär, toppenservice, underbar julmat tillagad och presenterad med stor finess.
Alla traditionella rätter men också mycket nytänk

Tack ChrisTenfalt
Omdömet skrevs 9 december 2017 från mobil enhet

Så gott! Så fräscht och lagom bitar och fat! Första gången jag sett så många spännande grönsaker på ett julbord.

Tack Marie P

Resenärer som tittade på Allé på Österlen tittade också på

Besökt Allé på Österlen? Berätta vad du tyckte!