“Staffans pannkakor”
Omdöme om Staffans Pannkakor

Staffans Pannkakor
Rankad som nr 4 av 29 Restauranger i Kivik
Beskrivning: Staffans Pannkakor are a foodtruck WHO serves salty pancakes that will be a good lunch - supper on the go. Sweet pancakes with different dessert fillings are also served! Examples of salty fillings: Ham, gorgonzola, mozzarella and garlic marinated mushrooms. Goat cheese, beets, walnuts, honey and cheese. Examples of sweet fillings: Strawberry jam and cream. Banana, nutella and meringues.
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Gudomliga crêpes och galetter. Trevlig personal, snabb service, bra utbud på pannkakor, crêpes och galetter.

Tack Jackansmackan
786staffang, Ägare på Staffans Pannkakor, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2020

Tack Amanda! Vår målbild är att ni gäster ska få en härlig upplevelse både i smaklökar, mage och hjärta

Omdömet skrevs 30 juli 2020

Goda pannkakor, fina smaker, trivsam miljö och trevligt bemötande! Trevligt inslag i hamnmiöjön. Rekommenderas!

Tack Eivor2015

Vad glädjande Eivor att du fick en fin helhetsupplevelse av att äta hos oss!

Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

...för fantastiskt goda pannkakor med delikat fyllning! Vi kommer tillbaks och tar efterrätten en annan dag! Blev proppmätta!
/Anna o Åke

Tack annasD5524TR

Toppen. Anna och Åke, att ni blev mätta och glada Välkomna åter för efterätt

Omdömet skrevs 27 juli 2020

Staffans Pannkakor! Ett gemytligt ställe i Kiviks hamn med musik på onsdagkvällar. Goda mat- och/eller efterrätts-pannkakor att avnjuta med doft från havet och till måsarnas skrik. Med eller utan framträdande. Men, med en ägare som så gärna vill att man skall må bra och njuta. Tillika kan kaffe och hemlagad glass avnjutas hos kompanjonen. Helt rätt i den skånska sommaren! Vi återkommer!
Anne och Adel

Tack 727adelk

Adel och Anne, vad härligt att ni upplevt precis det som är vår målbild; helheten av gemyt, god mat och kultur i både ” bröd och skådespel ”.

Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Trots en hel del besök på restauranger som rekommenderas av White guide så är det Staffans pannkakor som jag minns bäst från vår semester. Inte bara för att det var så trevligt och lite annorlunda, det smakade så gott.
Väl värt en omväg!

Tack Fodagbg

Kanske får vi förändra en av våra slogans; ”Hellre hantverksstreetfood än fine dining” efter din respons, Andreas. Jag gläds i mitt pannkakshjärta ❤️

Resenärer som tittade på Staffans Pannkakor tittade också på

Besökt Staffans Pannkakor? Berätta vad du tyckte!